Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanks voor de leuke reacties en aandacht voor mijn kweek. Hoop dat ik een beetje duidelijk kan maken dat je met 5 planten net zoveel kan oogsten als met 100 planten.
Het verschil in tijd is niet groot als je je kleintjes even voorgroei dan is er geen verschil in tijd.
Eindelijk nog eens tijd om hier een kijkje te komen nemen...en m'n mond viel open
Geen verslagje van de selectie buiten?
Kan best nog interessant zijn...
Succes nog met de laatste loodjes.
Knip je dat trouwens met de hand?
Zo even een update. We gaan vandaag week 9 in en de planten gaan een week 11 niet halen als ik ze zo bekijk gok ik dat ik nog 2 weken moet .
Ze krijgen een suikerbooster en een ck booster met hypro, op een ec van 1,4 dit bouw ik langzaam af deze week naar een ec 1,0 en volgende week alleen water en als het nodig is krijgen ze in week 11 nog 3 dagen donker en koud.
De temperaturen in in de ruimte zijn licht aan 27 graden en in de donkere periode 20.
De bodem temperatuur is 22,5 licht aan en donker rond de 20.
De tensio meter laat ik oplopen tot de 200 a 300 dan krijgen ze wat te drinken rond de 5 liter op een bak om de dag .
De luchtvochtigheid in de ruimte van rond de 50 procent licht aan en donkere periode rond de 70 .
Er staan 2 ventilatoren in te draaien 1 die tussen en lamp en de planten door blaast, en 1 die onder de rok blaast het waait echt in het hok alles danst en doe vrolijk mee.
Snachts is het stil en draait me afzuiger op 20 procent verder niks aan.
Ik zal vanavond of morgen avond even de fotos posten.
Nou de laatste loodjes dus die gaan nu in als ik een moet gokken dan denk ik dat het rond de 1.5 kg word dus dat is te wat ik in het begin al dacht , is volgens mijn visie door een verlies van een 0,5 bij 1,0 meter ruimte .
Ik wens iedereen een goede oogst en een geweldige zomer.
Comment