Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg......
Hoi Amnees,
Bedankt voor je goede uitleg en werk volgorde.
Dus zoals je het uitlegt en ik het al begreep,dan bind je alle uitlopers en hoofdtop gew vast aan het net.
Top dit ga ik zeker de volgende keer proberen.
Nu had ik ook ergens gelezen dat een HAZE iets moeilijker is om te scroggen! klopt dit?(omdat ik nogal weg den van een Haze soort)
Zo vandaag even de plaatjes iets later dan de bedoeling was .
Vandaag 14 mei staan ze 5 weken in de bloei, en dat gerekend vanaf 12-12 . De voeding staat op een Ec van 1,4 en de Ph op 6,7 daar verander ik nu nog niks aan , volgende week krijgen ze voor het eerst een beetje suiker booster een 0,5 ml per liter .
Op dit moment heb ik 1 blad gehad onderin wat een beetje geel was, en dat is heel normaal ik kan dus niet van tekorten spreken de voeding bevalt en zoals het er nu uit ziet gaan ze deze run heel mooi doorkomen .
Wat ik wel nog even heb gedaan is het toppen net en ik kan zeggen ze is bagger vet de amnees, alles zat onder de thc.
Neem een kijkje bij de fotos en als er vragen of aanmerkingen zijn hoor ik ze graag , verder wens ik iedereen een heel goed weekend en een goede oogst.
Zo even wat data tussendoor .
7 april zijn ze op 12-12 gegaan . Na een dag of 9 waren de eerste bloei haren te zien.
De voeding die ze krijgen Hypro A en B . Met een EC van 1,4 en een PH van 6,7 op een temperatuur van 22 graden. Er word niet aan of af gezuurd .
Om die waarden te krijgen in een vat van 100 liter , gaat er 250 ml A en 250 ml B . Dat geeft 1,4 ec en 6,7 ph op 100 liter .
Ik werk met een tensio meter voor de water voedings beurten . Die meter die laat ik schommelen rond de 200 - 300 , als ze deze waarde hebben dan geef ik een liter of 3 a 4 per kuip.
De temperatuur in de ruimte zit rond de 26 a 27 graden , dat is de algemene temperatuur, de nacht temperatuur is rond de 21 a 22.
De bladtemperatuur meet ik met een laser en die zit op 25 a 26 graden. De bladverdampings temperatuur mag bij cannabis op zijn hoogst 26,5 zijn.
Nu mijn bodemtemperatuur die is rond de 20 a 21 graden .
Comment