Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

    Zo het is om, eerder dan verwacht het afrijpen ging in een rap tempo, mijn trichos waren mooi creme en er was een mooi rose gloed over de top .

    Dus besloten om ze om te halen, niet zo bang voor de voeding omdat ze op een laag ec hebben gestaan een 2x Alleen water met een beetje enzymen gehad hebben.

    Hier wat fotos van voor de oogst.

    Wat ik kan zeggen nu alles geknipt is is dat het veel is, blijft alltijd moeilijk dat gokken maar denk dat ik aardig in de richting zit het is compact en veel.

    Grtz.

    Comment


      Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

      compact en veel en lekker withoeveel dagen hebben ze nu precies op 12 uur gestaan?ziet er lekker uit

      Comment


        Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

        Vanaf 7 april tumble .

        Ging lekker de knip actie.

        Grtz..

        Comment


          Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

          Hoi AH,

          gefeliciteerd, mooie plaatjes en toppen. geniet ervan.

          grtz,
          Djzusie

          Comment


            Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

            Thanks Dj Jij mag ook niet klagen hoor zag er heerlijk uit .


            Grtz.

            Comment


              Gefeliciteerd met je oogst!!
              Ziet er lekker uit, toch niet veel langer dab mijn oogst.

              Ik ben benieuwd naar je rookverslag en de opbrengst.

              Grt. Mazzo

              Comment


                Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                Yo, wow dwt is even snel gegaan!! Ik heb 2 weken niet gekeken en je
                hebt al geoogst!! Ziet er heel mooi uitxd nu alleen nog een rookverslagje hexd

                grtz, nairez

                Comment


                  Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                  Even de tussen stand het droogt mooi compact in en denk dat het nog een dag of 3 a 5 moet drogen.

                  Rook verslag komt er zeker en ik post ook nog wat fotos van de oogst droog.

                  Bedankt voor de vele reacties en ik zal met een dag of wat even een update doen met fotos.

                  Rookverslag zal er wel even eerder zijn omdat ik een paar ongeduldige gebruikers heb .


                  Grtz.

                  Comment


                    Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                    Zo alles droog en erg tevreden met de eind uitslag, en die is schrik niet 1600 gram en dan nog een onsje kleinspul .

                    Dus 1700 onder 3x600 op een ruimte van 240x100 met 5x Amnesia .

                    Ik post vanavond even wat fotos.

                    En natuurlijk het rook verslag.

                    Grtz.

                    Comment


                      Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                      ja watte
                      die fotos van de oogst wil ik wel zien ja, een berg amnees ofzo
                      ja laat het je smaken!

                      grtz

                      Comment


                        Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                        compact en veel en lekker wit,en nog lekker zwaar ook1700 gram is echt een berg wiet van 5 plantjes.je wil het zeker niet ruilen tegen een nieuwe step?

                        Comment


                          Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                          Rookverslag.

                          Soortje < Amnesia
                          Grower < Amneeshigh
                          Breeder < xxx
                          Bloeitijd < 9,5 week
                          Droogtijd <10 Dagen

                          Uiterlijk < mooi compact ingedroogd veel kristallen een rose gloed.

                          Geur < Fris zoet zacht.
                          Smaak < Heel zacht op keel rookt lekker weg en je wil steeds meer.

                          Effect < De tester is een mediwiet gebruiker, en heeft neuropathie, ruim 25 min een uphigh en tintelen door het hele lijf, pijn weg en een heel actief gevoel je wil van alles doen en kan wel een wedstrijd voetballen. Maar goed dat is er gelukkig maar 25 min dan dan treed je in een high-stoned relaxt houding, het effect houd ruim 2 uur aan, en dan trekt het een beetje weg en voel je je redelijk terug komen op de wereld.

                          De maker van dit verslag rookt aardig door en vond hem de juiste werking hebben, voor zijn pijn en voelde zich er happy en relaxt bij .

                          Grtz.
                          Last edited by Amneeshigh; 24 June 2010, 00:31.

                          Comment


                            Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                            Hey Amneeshigh,

                            dat is een erg mooi resultaat. en ook nog erg fraaie toppen gefeliciteerd, topprestatie.
                            die roze gloed is ook erg mooi.

                            en 1700 gram onder 1800 Watt heel mooi.

                            en wat betreft het medicinale, hier zie ik maar weer dat iedereen zijn eigen soortje nodig heeft. bij mij thuis word een HAZE-achtige niet op prijs gesteld.

                            op naar de volgende ronde?

                            grtz,
                            Djzusie

                            Comment


                              Re: Amneeshigh zijn verslag 5x in een scrogg

                              Thanks sister ja ik was verbaast over het resultaat had zelf 1500 gegokt .

                              Ja ik heb meerderen die amnesia puur gebruiken voor pijn en ik hoor ook altijd het tintelende gevoel dus het legt wat lam, ik zelf krijg dat gevoel niet maar voor mij is het ook niet voor de pijn, en meer om te relaxen, ik hoor wel veel vaker dat bepaalde soortjes bij de 1 werken en bij de ander niet, en dat heb ik zelf als ik olie rook dat vind ik vreselijk up en een ander valt om lol.

                              Ben buiten en in de kas nu bezig met de selectie voor na de zomer, heb nog een paar mexicanehaze plantjes staan en dan even rust er is wel even genoeg ook ben aan het uitdelen geweest en heb nog 900 liggen dus is wel even genoeg het moet leuk blijven ook he..


                              Grtz.

                              Comment

                              Bezig...
                              X