Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 shiva shanti2 ++ 2 WW ++ 3 AF quick one === eerste poging tot kweek!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 shiva shanti2 ++ 2 WW ++ 3 AF quick one === eerste poging tot kweek!

De toppen beginnen er al mooi vol uit te zien!
    Ga zo door
    Ik schat toch nog 4 a 5 weken dat ze moeten
    Meestal is het tussen de 8 a 10 weken

Comment

Hey iedereen , het is alweer een weekje verder. Planten zien vrij geel maar de knoppen zijn toch dikker aan het worden en ze zien er goed uit!
      Op eerste foto zie je de autoflower quick one, nu heb ik vernomen dat die te oogsten is 2 maanden na ontkiemen. Nu zijn die 2 maanden al voorbij en zie dat de haartjes bruin zien. Trichromes kan ik niet duidelijk genoeg zien maar lijken in ieder geval niet donker.
      Is die al bijna te oogsten?

groetjes Lien

resized_P1010003.JPGresized_P1010004.JPGresized_P1010005.JPG

Comment

Maak even een foto met je licht uit als je wil en dicht bij.

die auto moet een week of 9 dus die zou klaar kunnen zijn.

Greetzz GG

Comment

meneer amnees, weer eens bedankt voor de tip , ik sta zelf versteld door het grote verschil tussen foto in licht en zonder...
          maar met een camera van deze kwaliteit is dit het beste mogelijk...
          resized_P1010007.jpgresized_P1010006.jpg Dit is de quick-one die bijna klaar is denk ik. iemand advies?

resized_P1010009.JPGresized_P1010010.JPG de 2 white widows...
          resized_P1010012.JPGlinks boven de ww , opmerkelijk groen tegenover alle andere planten (ook andere ww)---> enige verschil vlak voor 12/12 een extra keer verpot omdat deze in iets kleinere pot stond. ga ik volgende keer opnieuw doen denk ik! iemand commentaar hierop?

resized_P1010008.jpg deze shiva stond veel te dicht bij de lamp, gevolg verdorde bladeren... verder dikke top

groetjes iedereen,

Lien

Comment

Hey
            Ik ben zelf ook aan mijn eerste kweek bezig en weet dus niet echt goed wanneer een plant "oogstrijp" is...
            Maar ik wou even snel meegeven dat je je plant minstens 4 dagen voor de oogst moet spoelen!
            Dit is zeer belangrijk als je geen chemisch en zuur smakend rokertje wil!
            Dus minstens vier dagen gewoon water geven, zonder voeding in, en dan pas oogsten!!!

Voor de rest, uw toppen er zeer geslaagd uit! Zeker omdat je geen pH meet, toch nog een vet resultaaat.

Grtz

Comment

Quick one moet bijna klaar zijn lijkt me
              WW nog niet helemaal
              en die Shiva moet nog een tijd

Comment

quick one ondertussen geoogst. ww nog even geduld hebben en wat betreft de shiva nog geen bruine haartjes te zien maar planten hangen door door gewicht top....

fotos vanavond hopelijk;

xxx

Lien

Comment

Hoi laat de fotos maar komen ben benieuwd.

Grtz.

Comment

heel mooie kweek
                    kben benieuwd naar de nieuwe foto's

grtjs
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

hoi!

ik heb even een vraagje over je shiva. Hoe zit het met de geur ruikt ie lekker of juist heel zwaar. blijft het hangen enzo dat soort dingen?

Gr

Comment

Bezig...
                      X