Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x 008, 2 x Phillibusta, 2 x Dimitri Bx1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 x 008, 2 x Phillibusta, 2 x Dimitri Bx1

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik ben al enkele weken bezig met veel informatie te verzamelen en de kweekruimte in te richten en kan dus nu beginnen met de hobby!

Ik heb 10 feminised AK48 en 10 feminised White Rhino van Nirvana besteld voor de eerste oogst.

Maar heb alvast 6 zaadjes geplant zodat ik hiervan hopelijk toch 1 mooie moeder kan overhouden om volgende kweek te kunnen starten met stekken.

De zaadjes heb ik gekregen van een bevriende kweker die al heel wat ervaring heeft met het kweken. Het zijn allemaal eigen creaties uit eigen creaties.

De volgende soorten heb ik ervan gekregen:
    - 008 (Onbekend x Bogglegum F2) 75% Indica 8-9weken
    - Phillibusta (Purple Bastard x Bogglegum F2) x (Amnezia Haze x Bogglegum F2) 67%Indica 9-10weken
    - Dimitri Bx1 (Diesel Haze x Bogglegum) x (Amnesia Haze x Bogglegum F2) 67% Sativa 10-11weken
    - Misfit (Purple Bastard x Bogglegum F2) Indica 9w

Heb van elke soorte buiten de laatste (die zit eigenlijk ook in de Phillibusta), de 2 mooiste zaadjes die ik heb gekregen geplant in hun eerste pot met aveve zaai en stekgrond met van onder een laag gespoelde hydrokorrels.

Zoals je op de foto kan zien staan deze nu nog te ontkiemen en hopelijk heb ik over enkele dagen baby plantjes!

Heb er ook enkele fotos bij gevoegd van de kweekruimte om jullie een idee te geven waarin ze gaan op groeien.

Wanneer de feminised zaadjes in bloei gaan moet ik wel een andere ruimte vinden voor deze moeders. Maar dat zien we dan wel.

Alle commentaar is welkom!

De lamp 600 watt met adjust-a-wing, afzuiger en tent waaier:
    IMG_2125.jpg

Fan controller, relaiskastje, tafel met enkele potten en de evsa eronder lekker droog en koel:
    IMG_2120.jpg

De 6 potjes met de potentiele moeders en al enkele potjes klaar voor de feminised zaden:
    IMG_2119.jpg

De voedings waterton van 70L die op 21 graden wordt gehouden en met wat extra bubbels in:
    IMG_2126.jpg

De rommelige hoek met met vanboven de afzuiging naar het raam toe waar een muggenzift voor hangt en waar langst buiten af niets te zien is:
    IMG_2123.jpg

Re: 2 x 008, 2 x Phillibusta, 2 x Dimitri Bx1

Nice man, mooie setup veel suc6 gewenst met het verdere verloop

Greetz,
    SF
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

nice kerel mooie ruimte en goede oogst gewenst hahaha

grtz patjhu
      ​fuck you, you fucking fuck

Comment

Idd nice setup, Veel succes.

Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Eergisteren, 30 April heb ik de 2 008 en de 2 Dimitri Bx1 geplant en de eerste kwam al kijken gisteren nacht rond 12 uur.

Vanmorgend waren de andere 3 ook boven zoals je kan zien op de foto.

De andere 2 (Phillibusta) zijn een 12-16 uur later in hun pot gegaan dus voor deze is het noch afwachten.

Heb de lamp momenteel op 95 cm van de plantjes hangen. Is dit goed om mee te beginnen of mag die al wat lager? (wil geen gestrekte plantjes)

IMG_2149.jpgIMG_2141.jpg

Comment

De 2 phillibusta's zijn ook komen kijken en 1 ervan is een tweeling:
            IMG_2152.jpg

Comment

ghehe nice altijd wel leuk zoon tweeling. Veel succes.

Grtz

Comment

Yo Snowball!
                Mooi setje wat je daar hebt! Proficiat met de tweeling trouwens

Ik wilde je nog even vragen of je van plan bent een moeder te maken uit de feminised planten die je van je feminised zaad zal hebben? Zoja dan raad ik je dat sterk af omdat je een heel labiele moederplant zal hebben dan. Je weet dat stekjes nemen nogal wat stress veroorzaakt (en je neemt er toch wel maandelijks) dus je kan heel makkelijk herma's krijgen. Ik zou persoonlijk opteren voor een moederplant uit een vrouwelijke reguliere plant, dan ben je zeker van je stuk .
                Sowieso volg ik je!

Greetzzz

Jona

Comment

Jona,

Nee hoor, de zaden die ik gekregen heb zijn reguliere zaden, dus het geslacht van de 6 plantjes valt nog af te wachten.
                  Voor de eerste maal makkelijk te kunnen beginnen heb ik gekozen om de eerste keer te werken met feminized zaad.

De reguliere zaadjes die ik enkele dagen geleden geplant heb gaan hopelijk (als alles goed gaat) dienen als moederplant(en) voor volgende kweken.

Ze gaan goed voor het moment! Wist niet dat ze zo snel groeide!

Comment

hey snowball,

veel succes met u moederkweekje, kunnen zeer interessante soortjes worden!

Over de zaden die je besteld hebt bij nirvana. mijn eerste aankoop waren 5 ak-48 maar daarvan ontkiemde er geen enkel...
                    heb zonder enkel probleem er 5 nieuwe gekregen waarvan ik er 2 getest heb en die vertonen geen enkel probleem. alleen heb ik te weinig plaats en heb ze ontkiemd toen ik al op 12/12 was. staan in veel te klein potje amper onder de lamp... (beetje dom maar "hoopte" mannetjes te hebben en ze dan te vervangen)

groetjes
                    lien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snowball View Post
                      Jona,

Nee hoor, de zaden die ik gekregen heb zijn reguliere zaden, dus het geslacht van de 6 plantjes valt nog af te wachten.
                      Voor de eerste maal makkelijk te kunnen beginnen heb ik gekozen om de eerste keer te werken met feminized zaad.

De reguliere zaadjes die ik enkele dagen geleden geplant heb gaan hopelijk (als alles goed gaat) dienen als moederplant(en) voor volgende kweken.

Ze gaan goed voor het moment! Wist niet dat ze zo snel groeide!
                      Alright, ik denk er hetzelfde over als jij dan . Gaat zeker goed komen! Veel succes

Comment

Bezig...
                      X