Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voe

Zo te zien aan de bladranden hebben ze het idd een klein beetje te warm.
    Maar ik blijf het een prachtig veldje vinden van je.
    Gaat lekker man, ga zo door.

Grts MG

Comment

Update vandaag 9 weken boei dus 63 dagen 12/12

Vanaf donderdag ben ik overgegaan op alleen water geven, afgezuurd naar 6.5
      Je ziet dat de bladeren nu geler beginnen te worden, van de trichomes zijn de meeste cloudy en helder dus ik denk dat het nog wel een week langer kan staan.

oordeel zelf.

DSC01138.jpgDSC01142.jpgDSC01140.jpgDSC01135.jpgDSC01136.jpgDSC01139.jpgDSC01147.jpgDSC01145.jpgDSC01143.jpgDSC01141.jpgDSC01146.jpgDSC01144.jpgCap2.jpgCap.jpg

Grtz Mazzo

Comment

rookie ? naja tis toch zekr goed afgelopen tot nu toe
        dat word een mooi resultaat gr batssman

Comment

is een goed teken dat ze nog effe kunnen,als je geen haast heb gewoon laten staan tot ze helemaal klaar zijn.krijg je echt zwaar stonde wiet van

Comment

Vind het een strak en net veldje groen. en ongeveer 70% amber tricho`s is optimaal.

Grts MG

Comment

Hallo,

Nadat ik per toeval dinsdagavond spint heb ontdekt omdat ik de trichomes wou checken onder de microscoop zag ik wat bewegen en ja hoor spint in de top.
              Dus woensdag gelijk omgegooid en onderste boven gehangen.
              Op de hoofdbuds na was de rest toch wel veel fluffie met veel blad.
              Ik hoop dat de smaak goed is want daar gaat het om.
              Nu na drie dagen drogen lijken ze al een behoorlijk stuk geslonken.
              Ik heb de afzuiger op 50% staan en een passieve aanzuiging en de temperatuur ligt rond de 19 graden.

spint01.jpgDSC01152.jpgDSC01150.jpgDSC01149.jpgDSC01148.jpgDSC01159.jpgDSC01158.jpgDSC01157.jpgDSC01156.jpgDSC01159.jpgDSC01163.jpgDSC01164.jpg

Grt. Mazzo
              Attached Files

Comment

toffe foto,s groot gelijk dat je ze om kapt spint roken wil niemand.komt genoeg vanaf om heel de zomer te roken zo te zien

Comment

ze konden wel nog effe jammer
                  maar zien er goed uit
                  gr batssman

Comment

Om het kweekverslag af te ronden het gewicht en rookverslag.

Het is 464 gram geworden, ik ben zeer tevreden voor mijn eerste keer.
                    De powerplant ruikt sterk maar heeft een aparte geur, de smaak is een beetje citrus achtig en je wordt er erg uphigh/stoned van maar zakt snel weer af waardoor het naar meer smaakt.
                    Het is goed droog en ze brand lekker, ik heb het in wekflessen gestopt om het zo verder te laten curen.

Heb genoeg om de zomer door te komen dus stop ik er ff mee totdat ik terug ben van vakantie.

Iedereen bedankt voor het commentaar en tips en hulp. Ik hoop dat anderen er ook weer wat van opgestoken hebben.

Gtz. Mazzo

Comment

Weet je mazzo je had 1 gram de wat gedraaid als je ze nog een weekie had laten staan .

Maar ik vind het even goed een hele mooie ronde heb gedraaid, en je heb bewezen dat je het in je heb dus de volgende rond is het met een goede stek of zaad een gram de watt.

Mooi verslag mooie fotos

Grtz..

Comment

Thanx voor je compliment, helaas dat ik het door de spint heb om moeten gooien, verder ook geen gevolgen gehad, alleen wat je zegt; het had nog een week kunnen aandikken maar of ik dan 1gr de watt had gehaald betwijfel ik.

In ieder geval sterk het gevoel gekregen dat ik meer boer ben dan dat ik ooit had gedacht

En nu lekker genieten van de beloning.

Grtz. Mazzo

Comment

je geloofd het of niet maar dit is echt beginners gelukgeintje echt top gedaan en een stonde zomer toegewenst

Comment

Super verslag!!

Veel opgestoken hier mbt beestjes, voeding & gele en opkrullende bladeren!
                            Hopen dat het bij mij ook zo vlot verloopt..

Alleen even een vraag over die USB-microscoop..
                            Kan je hier wat meer info over geven?!

merk - prijs - waar gehaald?

Toch wel fijn om te zien wat er op zo'n plant afspeelt..
                            Via dat ding had je wel weer een beestje ontdekt die je zo niet gezien zou hebben..

En verder, GENIET van je oogst

Comment

Bedankt weer voor het commentaar jongens.

De wiet begint steeds lekkerder te worden, ik heb het in weckflessen gestopt en laat het af en toe ff luchten, maar ik geniet er heerlijk van!

Die microscoop heb ik hier gekocht en vindt het een leuk hebbeding en bruikbaar bij het kweken, materiaal is niet echt kwalitatief hoog maar het werkt.

Grtz Mazzo.

Comment

Bezig...
                              X