Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voe

Klinkt lekker boertje 20% thc, ik heb nog 10 feminized Royal Queen Critical zaden liggen waar ik eigenlijk mee wou beginnen maar omdat ik de Growset eerder kreeg had ik geen geduld met zaad en wou gelijk beginnen, vandaar dat ik met stekken ben begonnen.
    Volgende keer dus de Criticals, zit alleen met een dillemma, als deze kweek klaar is in juni dan begint het echt warm te worden in die kamer met plat dak, dus volgende kweek moet dan ff wachten denk ik, en omdat ik ook in oktober 2 weken op vakantie ga komt het allemaal niet lekker uit in mijn gedachten, maar het zal toch gaan kriebelen om zo lang te wachten voor de volgende kweek. Iemand nog suggesties?

Ik zal morgenavond weer wat foto's maken, de laatste foto's waren van 29/30 april.

@Boertje heb je nog een favoriete wietje die je graag rookt en waarom ben jij voor de PP gegaan?

Groetjes Mazzo

Comment

Hallo,

Vandaag staan ze vandaag 24 dagen in bloei.

Temperatuur is weer beter te beheersen dan vorige week, moest zelfs een raam dicht doen toen de lampen aanstonden zodat het wat warmer werd dan 22 graden in de tent.
      Nu de temperatuur 27 lamp aan, 20 graden lamp uit.
      LV is 40 lamp aan, 55 lamp uit.

Ze drinken nu 10 liter in 2 dagen met zijn vijfen samen, volgende beurt wordt dat 12 liter want ze blijken behoorlijk dorstig te zijn.
      Ik geef voeding, 1ml/l BioBizz Grow, 2,2 ml/l Bloom, 1 ml/l TopMax.

Ik merk wel dat de wat oudere bladeren van onderen wat vergelen en wat bruin worden, is dit normaal??

Als er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik wel.

Bijgevoegd wat foto's, de eerste paar met lamp uit, wel met flitser, de rest met lamp aan.

Groetjes Mazzo

DSC00999.jpgDSC01000.jpgDSC01001.jpgDSC01002.jpgDSC01003.jpgDSC01004.jpgDSC01015.jpgDSC01014.jpgDSC01006.jpgDSC01007.jpgDSC01008.jpgDSC01012.jpgDSC01009.jpgDSC01010.jpgDSC01011.jpgDSC01013.jpgDSC01017.jpgDSC01018.jpgDSC01022.jpgDSC01025.jpg

Comment

Echt mooi kan niet anders zeggen .

Die 24 dagen zijn vanaf je eerste bloeiharen geteld denk.

Greetzz GG

Ps beetje geel blad onder is niet erg als de rest mooi groen blijft.

Comment

Thanx Amnees,

Jij bent ook de hele dag actief op dit forum he, slaap je nog wel? Of zijn het de spanningen? Ik heb ze namelijk wel, kan niet wachten totdat ik die dikke ketser ervan kan draaien, ik droom er 's nachts al van, hahaha

Die 24 dagen is vanaf de dag dat ik de lamp op 12/12 heb gezet, vind je dat het dan al zover lijkt, gaat het zo goed?

Wat vind je trouwens van die onderste bladeren die een beetje slap zijn en wat vergelen?

Groetjes Mazzo

Comment

oke dan gaan ze goed hard , een paar gele bladeren kan geen kwaad maar let op dat je goed in je voeding blijf als ze lichter groen worden even een beetje bij voeden , als je puntjes van je blad geel zijn zit je te hoog met je voeding.

Maar ik vind je planten heel mooi en zijn echt goede stekken geweest.

Greetzz GG

Comment

sorr hoor maar daar geloof ik de fuck van , vanaf dat ze op 12/12 staan
              maar goed ziet er netjes uit gr batssman

Comment

ja ongelooflijk eigenlijk, ik was al bijna overnieuw begonnen toen die vriend spint had ontdekt in de 1ste week, 2 keer gedompeld in vertimec, toen nog eens bij allemaal paarse stammetjes gehad en toch nog goed gekomen.
                Hoewel ik nog steeds bang ben dat er nog een paar kleine tering meitjes verstopt zitten en wachten tot de laatste weken om dan een aanval te plegen, heb ik ze tot nu toe niet meer gevonden.

Ik weet wel dat ik volgende keer als ik weer met stekken werk, preventief ga dompelen.
                Of doen mensen dat ook als je uit zaad kweekt?

Groetjes Mazzo

Comment

Preventief werken tegen spint moet je altijd doen , je kan beter roofmijt uit zetten lekker bio voor je eigen gezondheid.

Hoop dat ze weg blijven , hou je blad goed in de gaten kleine gele stipjes is meestal spint , haal dan gelijk roofmijt .

Greetzz GG

Comment

Nou batssman88 dan geloof je het niet, ik ben 17 maart begonnen met voorgroei en 10 april heb ik de timer omgezet 7 dagen later zag ik de eerste bloei verschijnselen.
                    Normaal reken je toch altijd vanaf dat je de timer omzet naar 12/12?, hoe kan je ander op de dag bepalen wanneer die in de bloei is?

Groetjes Mazzo

Comment

idd ze zijn heel mooi. ik denk toch dat je gelijk hebt dat die van jou meer sativa zijn. ik zal vanavond even een paar plaatjes schieten, dan kan je het zien.
                      nogmaals, ze zijn PRACHTIG

Comment

ik reken pas vanaf dat er de eerste bloeiverschijnselen zijn , de rest telt naar mijn mening niet
                        ik reken die dagn waar nog niks te zien is bij het eind erbij , ik neem het zowiezo niet zo nauwkeurig met die verpakking tijden gr batss

Comment

btw sorr had over dat stekken gedeelte heen gelezen
                          nu geloof ik het wel pp stekjes zijn zowiezo veel sneller als de zaadjes en ik heb ze ook het liefst
                          voor volgende ronde heb ik ook stekjes staan heb het een btje gehad met zaadplanten
                          zijn naar mijn mening veel gevoelliger als stekjes , terwijl er wel meer potentie en kracht erin zit
                          maar drm wel o zo gevoellig voor screw ups
                          nou jahh gaat lekker ga zo door
                          gr batss

Comment

Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voeding

Hey batssman, ik dacht dat zaden juist sterker waren omdat ze een penwortel hebben, maar goede stekken zijn natuurlijk ook doorgefokt om de mooiste moeders weer te krijgen. Ik had met beide nog geen ervaring maar ik heb al zaden liggen voor de volgende keer dus ben benieuwd naar het verschil.
                            Ps. het zijn Royal Queen Critical zaden dus ook dat kan weer niet echt vergeleken worden.

Gr. Mazzo

Comment

Sorry batssman wat jij zeg over zaadplanten raakt kant nog wal , denk dat je een beetje in de war ben.

Mazzo goed zaad bij eed goede zaadboer ga je geen spijt van krijgen hoor zou het zeker een keer aanraden en dan selecteren en je eigen moeder houden , lekkerst wat er is en je weet 100 procent wat je heb staan . Bij een stekkenboer is het altijd drama , of ze zijn laat of je heb spint of je heb tmv of niet gewortelt gewoon weg altijd brrrrrrrrrrrrrrrr slecht.

Greetzz GG

Comment

hzo in de war ?
                                stekjes zijn voor beginners gwn veel makkelijker , dat is een feit
                                tuurlijk zijn zaadjes veel krachtiger zoals ik eerder beschreef , maar wel gevoelliger naar mijn mening voor ph problemen
                                ik heb met stekken nog nooit het veschijnsel "the claw" gehad en met zaadplanten is het elke weer raak
                                en lijkt me eerder dat jij niet echt van wanten weet vriend
                                en dat jij geen goeiie stekkenboeren kent kan voorkomen !
                                hier zit echter een hele goeiie in de stad !
                                naja mazzo ga zo door
                                gr batss

Comment

Bezig...
                                X