Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rookie kweekt 5XPP in een SecretJardin tent, 600watt, BioBizz aarde&voe

Bedankt voor de tip tumble, ik wou dat die gast van de GS dat had gezegd want ik zat er al over te twijfelen alleen zei hij dat 250m3 meer dan genoeg moest zijn voor een tentje, niet dus!

Grtz Mazzo

Comment

Hallo,

Update bloei dag 49 12/12

Ze gaan nog steeds goed en staan er nog redelijk mooi groen bij.
      Ik geef ze nog steeds volledige voeding volgens schema.
      Klimaat is ook goed onder controle, 21C licht uit, 27C licht aan, LV rond de 40%.

Van de varenrouwmug heb ik bijna geen last meer van, op een paar verdwaalde na, ik heb er een heel hoop gevangen met die kleefstrips.

De stank is ook te overzien, omdat ik de slangen omdraai wanneer de wind draait, zodat de uitlaat richting het raam gaat waar de wind niet op staat en de inlaat waar de wind naar binnen blaast en dat werkt redelijk goed.

De toppen beginnen redelijk snel bruine haartjes te produceren.
      Ik vraag me dan ook af wanneer ik moet stoppen met voeding geven en over te gaan op alleen water en hoeveel dagen is het beste om alleen water te geven, ik dacht zelf aan ongeveer 10 dagen of is dat te lang?
      Moet ik ook het water afzuren als ik stop met voeding, mijn leidingwater heeft een PH van 7.9 ??

Hier nog wat foto's

DSC01108.jpgDSC01110.jpgDSC01112.jpgDSC01114.jpgDSC01109.jpgDSC01113.jpgDSC01111.jpgDSC01116.jpgDSC01117.jpgDSC01118.jpgDSC01115.jpgDSC01119.jpg

Gr. Mazzo

Comment

Hee mazzo aan je plant te zien zeg ik nog een week voeding zeker en ik zo er ook nog een beetje pk1314 in kiepen of een andere booster die wat meer smaak geeft.

Ze zien er goed uit maar moeten echt nog een week of 2 a 3 , als je de ga wateren dan geef je water ph 6,0 de laatste 3 a 4 beurten is zat .

Greetzz GG

PS. kijk met een loep ze moeten echt creme zijn hoor .

Comment

Daar ga je geniet van hebben !
          Maar inderdaad, die moeten nog minstens twee weken hoor.
          Als 50% van de pistels bruin zien, stoppen met voeding. Alleszins zo is mij ooit eens verteld maar ik weet het niet zeker!
          Veel plezier nog
          grtz

Comment

Nee nooit naar de pistels kijken die kunnen 80 procent bruin zijn en je wiet niet klaar.

Greetzz GG

Comment

Bedankt voor de reacties,

Ik heb nog geen pk13/14, welk merk wordt er aangeraden en is dit ook biologisch te krijgen?

Ik had een paar dagen geleden met de microscoop gekeken en de meeste trichos waren nog helder op een enkele met een amber kopje, dus voorlopig kunnen ze nog wel ja.
              Mijn geduld begint wel op te raken, ik wil die ketser proeven

Grt. Mazzo

Comment

Dan moet je nu een booster doen .

Zoek een suikerbooster.

Greetzz GG

Ps je planten moeten in de laatste week alles uit hun blad trekken .Dus geel worden .

Comment

Als je niet te veel hebt gevoed wil dat zeggen.

Het kost voor de plant op normale, gemiddelde in de natuur goede bodem, ongeveer 21 dagen om sommige stoffen volledig te kunnen omzetten/transporteren. Exact kom je toch nooit uit maar dat is een gemiddelde. In de natuur zou de plant waarschijnlijk dat gemiddelde gedrag vertonen bij normale bodem en normale omstandigheden.

De keus is aan ieder.

edit:
                  Vergelijk het met natuurliujke herfstkleuren, bij blijven voeden, worden de kleuren steeds chemischer in de bladeren.

Comment

Oke Heaven duidelijke uitleg,

ik denk ook dat ik geen booster ga gebruiken aangezien ze lichte bladpuntjes hebben, ben een beetje bang dat ik ze dan ga overvoeden vlak voor de oogst en dat zal de smaak toch ook niet ten goede komen denk ik, of moet ik Pk13/14 geven zonder de BioBizz voeding, ik snap het niet helemaal.

Grtz Mazzo

Comment

Na vannacht gedroomd te hebben over een toverdrankje voor de plantjes ben ik toch nadat ik wakker werd gelijk naar de GS gereden, 5min hiervandaan, en heb ik PK13/14 gehaald van House of Garden.
                      Ik heb 15ml/10l PK13/14 toegevoegd bij de normale voeding, de GS zei dat je dit moest omdat het een extra stimulator is.

Nou laat die toppen maar knallen zoals in die droom

GRt. Mazzo

Comment

Had dan greensensation gekocht dat doet wat met de smaak pk1314 is een dosis fosfor en kalium is niks mis mee hoor , maar er zijn boosters die wat met je smaak van je wiet doen .

Kijk goed uit je planten gaan nu geel worden en dat moet ook geef de laatste 8 dagen alleen water dan ben je de smaak van de voeding kwijt .

Greetzz GG.

Comment

Ik ga ook nadat ik de laatste keer PK13/14 heb gegeven minimaliseren met Bloom en TopMax en wat meer Grow geven de laatse week zodat de N wat hoger is als het P en K gehalte om het een zachtere smaak te geven, zoiets had ik gelezen. Die Greensensation die hadden ze niet in de GS en die moet je toch ook de hele kweek meegeven en PK13/14 maar 3 keer toch?

Grtz Mazzo

Comment

he mazzo, die van jou zien er goed uit. ik hoop dat je er goed stoned van wordt, hehe.
                            moeten ze nog lang staan? en heb je nog een beetje resultaat gezien met de pk13/14?

greetz

Comment

He boertje,

Ik moet denk ik nog wel 2 weken hoor, de trichos zijn nog helder en de bladeren nog groen.
                              Zo snel gaat dat niet met pk13/14, en vandaag was ik het stom genoeg vergeten.

Comment

Hallo,

Update bloei dag 55 12/12,

Ik heb een beetje last van krullende bladeren, ik denk dat ze een beetje te nat staan of ze hebben maar weinig gedronken de laatste dagen, iid geval kunnen ze wel drie dagen zonder. Ik heb ook de lamp een paar cm naar boven gehangen ivm eventueel warmte probleem.

Ik ben nu over gegaan op 2ml/l grow, 1,5ml/l bloom en 1,5ml/l TopMax.
                                De trichos zien allemaal nog helder dus denk dat ik misschien wel de 10 weken ga halen.

Keur zelf

DSC01128.jpgDSC01125.jpgDSC01121.jpgDSC01127.jpgDSC01132.jpgDSC01120.jpgDSC01134.jpgDSC01133.jpgblad01.jpgblad02.jpgblad05.jpgblad02.jpgblad03.jpg

Grt. Mazzo

Comment

Bezig...
                                X