Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekje met een 400watt lamp!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweekje met een 400watt lamp!!

ben er net achter dat ik denk ik allemaal mannetjes heb en maar 1 herma want bovenste top vertoond haartjes en de slag eronder heeft ballen dusja maar maak zo effe een foto

Comment

heb hier de foto's heb et bos een beetje bijgekapt ivm mannen maar zijn er nog een paar onduidelijk maar in ieder geval wel 1 tje waar ik hopenlijk een topje af kan halen

Afb001.jpgiets meer ruimte ken alleen wel janken
      Afb003.jpger zitten 2 kleine balletjes aan dat okseltje boven in vollop haartjes
      Afb002.jpg

Comment

nou heb gister een massamoord begaan heb nu nog 1 plantje over hopen dat ie in ieder geval nog lekkerre toppen gaat maken:Afb002.jpg
        Afb001.jpg
        Afb000.jpg

heb em wel in een bak van 30 liter gezet zodat ie lekker kan groeien nog
        ik vond et echt zonden maarja mannen hebben we niks aan he

Comment

Voor ons cannabis rokers alleen handig voor zaadjes en dus voortplanting inderdaad, buiten dat er andere doelen zijn om hennep te telen.
          In 30 liter kunnen ze nog aardig groot worden. Ik zie dat je ook gefimmed had. Je kunt deze vrouw ook nog begin bloei toppen of zelfs fimmen. Groeispeurt duurt een aantal weken.
          Kun je later nog een beetje scroggen, zet je wat stokken in de hoeken van die bak, bind je de hooftoppen van de plant naar de hoeken toe om het breed te maken, of je gooit snel wat je zegt, een aantal stekken erbij. Plaats zat in ieder geval en aan lucht circulatie kom je ook niks te kort zo te zien.
          Let op dat je ze in het begin niet te nat laat staan, gewoon eens experimenteren met water geven, ze kunnen best eens een dagje droog staan.

Comment

hier weer even een update van het lekkere ding

Afb000.jpgzoals julie kunnen zien beginnen de toppen al behoorlijk door te zetten

Afb001.jpgheaven hij was al gefimd dit was degene waar ik het op heb geprobeerd en t is gelukt

Afb002.jpgword wel een echte grote vrouw

Afb003.jpgmaar ben in ieder geval blij dat er 1 een vrouwtje is

greets

Comment

hier weer even een update in de hoop dat er iemand reageerd in plaats van kijkt

Afb004.jpgAfb001.jpg
              Afb003.jpgAfb000.jpgAfb002.jpg

Comment

o ja trouwens nog iemand tips of ik iets van de onderkant af moet knippen zodat de hoofdtoppen meer energie krijgen ?

Comment

ben weer een weekje ofwat verder en heb een nieuwe camera gehaald die wel duidelijk is

hier een paar foto's

DSC00010.jpgDSC00012.jpgDSC00011.jpgDSC00013.jpgDSC00014.jpgDSC00015.jpg

tot volgende keer iemand opmerkingen??

Comment

Lijkt mij een beetje gestrekt @ Orry. Hou je de lamp op ongeveer 40cm afstand? En krijgt ze wat bloeivoeding mee?
                    Jammer van de vele mannetjes maar dat heb je nu eenmaal met regulier zaad he. Had ooit eens allemaal mannetjes...
                    Het is best dat je zoveel mogelijk blad laat hangen omdat deze energie verzamelen voor je plant. Minder blad is dus minder energie wat uitmond in minder dikke toppen. Dieven kun je eventueel wel doen. Dit houdt in dat je de kleine zijvertakkingetjes, die energie vragen aan je plant, verwijderd daar deze toch nooit zullen afrijpen zoals het hoort.
                    veel suc6 nog en hopen op wat meer replys

grtz $iR
                    Last edited by SirSmokeAllot; 1 June 2010, 17:20.
                    sigpic

Comment

mooi man goed gaad lekker daar

Comment

Tip: ik neem altijd foto's met lamp aan en een zonnebril voor de lens, werkt perfect. Zo verstoor je de nachtrust van je dames niet want dat zou voor stress zorgen.
                        Grtz

Comment

Ik vind dat jij een mooi kantoor boompje gekweekt heb hoor .

Grtz.

Comment

Ja inderdaad, die plant ziet er nog stralend en volledig gezond uit.
                            Goed bezig!
                            Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                              Lijkt mij een beetje gestrekt @ Orry. Hou je de lamp op ongeveer 40cm afstand? En krijgt ze wat bloeivoeding mee?
                              Jammer van de vele mannetjes maar dat heb je nu eenmaal met regulier zaad he. Had ooit eens allemaal mannetjes...
                              Het is best dat je zoveel mogelijk blad laat hangen omdat deze energie verzamelen voor je plant. Minder blad is dus minder energie wat uitmond in minder dikke toppen. Dieven kun je eventueel wel doen. Dit houdt in dat je de kleine zijvertakkingetjes, die energie vragen aan je plant, verwijderd daar deze toch nooit zullen afrijpen zoals het hoort.
                              veel suc6 nog en hopen op wat meer replys

grtz $iR
                              heb effe wat gedieft vanochtend foto's volgen van de week even ok zeg het maar als er meer af zou mogen
                              gr orry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deerriz View Post
                                Tip: ik neem altijd foto's met lamp aan en een zonnebril voor de lens, werkt perfect. Zo verstoor je de nachtrust van je dames niet want dat zou voor stress zorgen.
                                Grtz
                                maar die verstoor ik ook niet deed voorheen even de lamp uit met foto's maar heb sinds gister een nieuwe camera die et gemakkelijk aankan het licht dan. gr maar thanx zal eens proberen

Comment

Bezig...
                                X