Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekje van Smoke. " Diesel & C99"

Oke aangezien ik niet verder gaat met de nycd ivm lange bloeitijd en Herma verschijnsel heb ik besloten om verder te gaan met een andere lekkere soort.
    De bloeitijd komt goed over1 met de C99 en kwa smaak valt dit wietje ook zeker tussen mijn favo's...

Bubblicious 'Nirvana seeds'

Smoke
    Last edited by Smoke75; 1 September 2010, 13:53.

Comment

hey
      wat een heerlijke toeters hebbie daar hehe

opbrengst?

mvg
      maniski

Comment

Oke na 81 dagen bloeien heb ik vandaag de nycd's soldaat gemaakt , de 2 dames zijn geknipt maar nog niet geschoren .....
        De C99 toppen nog steeds in de pot , ondertussen heb ik al wel wat kleinere topjes geproefd ... 't is een wietje wat vrij rap inslaat meest in je hoofd , freaky high echt duidelijk aanwezig "geen overdags roker dus"

nu de laatste foto's van de diesel dames in de tent .....

zien er goed uit toch ???

Smoke

Comment

Even wat nieuw's alles is lekker aan het drogen en curen

foto's

Smoke

Comment

drink jij je flesje leeg en geef mij die 2 takjes maar die er naast liggen
            ziet er weer smakelijk uit
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

'T is nog niet rookbaar de diesel , de C99 gaat zeker wel de betere kant op
              Al blijf ik 't een freaky high vinden ....."de smaak is erg verslavend"

Smoke

Comment

man,niet normaal die toppen van je
                hier is dus echt niets verkeerd gegaan mooi kweekje man

grtz N

Comment

Thnxx Nothorius , 't enige wat er mis is gegaan is een beetje mijn eigen fout , ik was al door meer mensen gewaarschuuwd over de kans dat Sannie's zaden vaak herma's worden.....
                  Maar na het verweideren van een paar mannelijke bloemen uit de nycd is er toch nog een goed ruikend mooi wietje af gekomen die ik zeker ga proeven....
                  Nu heb ik me al helemaal ingesteld op de volgende ronde C99 + C99 zaadkweek en Bubblicious van Nirvana waar ik ook een mooie moeder hoop uit te halen voor verdere kweekjes

Smoke

Comment

en toch bleef je zo eigenwijs en deed je niet wat de mensen je adviseerde
                    luister de volgende keer ook eens naar oom angel en anderen die je goed advies geven

grtz angel777
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

bij mn C99 geen herma kunnen vinden dus die lijn is schoon , en ik heb al zoveel verhalen gelezen over herma's , komt bij de meerdere zaadbanken voor .... tis mischien of de soort er gevoelig voor is ......
                      al met al geen slecht resultaat vind ik zelf .... 't had stukken slechter gekunt denk ik maar . . ...

Smoke

Comment

Comment

Volgens mij ben ik redelijk optijd geweest want ik zie bij de dieseldames ook niet echt zaadvorming ....
                          Wel heb ik na een weekje drogen alvast wat van 't kleinere frutselwerk van onderste takkies wat gerookt wat redelijk droog was , en het liegt er niet om , smaak is erg lekker en de stone is wel zeer ontspannend. lekker wietje dus ....

@ Noth : Als je te laat ben is het inderdaad zo jammer want je heb weinig aan het zaad ook....

Smoke

Comment

Oke even wat nieuws , de dieseltoppen liggen lekker te curen en smaken erg lekker "wel meer stoned als de diesel die ik wel eens bij de shop haalde".
                            De C99 is een freaky wietje , erg lekker om te roken zacht en zoet maar de man met de hamer staat vrij snel achter me.
                            geen overdags rokert vind ik "niet voor als je nog veel plannen heb".
                            Zeer binnenkort volgende ronde C99 stekken en Bubblicious. "komt ook een verslag van voor de liefhebbers"

Smoke

Comment

Bezig...
                            X