Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

22 plantjes onder 2x600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

22 plantjes onder 2x600 watt

Korting op 420shop
    ik ben twee dagen geleden begonen met het growen van planten onder 2x600 wat ze hebben de eerste 18 uur licht erop zitten de plantje zitten in badmix maar nu heb ik een vraagje moet ik ze nu gelijk gaan voeden met Terra vega of ?
    Het zou fijn zijn als iemand kan helpen..

Mvg GreenKing

Re: 22 plantjes onder 2x600 watt

eerste week alleen wortel stimulator is voldoende.de lv hooghouden en de temperatuur op 25 graden is nu het belangrijkst.

Comment

Die badmix levert meer dan voldoende voeding voor de eerste tijd. Voor een zaailing eigelijk veel te sterk overigens. Beter start je in zaai en stekgrond of een light growmix en gaat pas na week drie over op batmix.

Grtz

Comment

ow ja ik heb ze direct in de batmix gezet maar van waarneer tot waarneer moet ik dan groei voeding geven.
        bedankt voor de recties binnekort een paar foto's

Comment

al na gelang hoelang je voorgroeit. Maar ik denk dat die batmix voor je groei meer dan genoeg is. Gewoon je blad goed in de gaten houden. Bemerk je onder in je plant dat de bladeren daar lichter worden en naar geel neigen dan groeivoeding geven. Rustig beginnen halve dosis. dan opvoeren naar aangegeven hoeveelheid op je fles. Maar zoals gezegd batmix bevat voor de eerst 6 weken meer dan genoeg.

Grtz

Comment

Hallo allemaal een kleine update en nog wat vraagjes ik kreeg te horen dat ik de lampen op 100 cm te hangen omdat de stekjes moeten wennen waarneer mag ik dit veranderen naar 50 cm.

hier un fotoje
            IMG00022-20100507-1511.jpg

Comment

600watt alleen op 50 cm van de toppen afhangen als je planten echt super gezond en al wat ouder zijn.gewoon de lamp op 100cm laten hangen totdat je planten daadwerkelijk aan het groeien zijn.dan kan je hem wat lager gaan hangen maar niet te dicht erop.70 cm is laag zat want je planten worden ook hoger natuurlijk.

Comment

Bezig...
              X