Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zie bovenstaande foto's. heb de flessen eraf gehalld behalve eentje. extra luchtinlaat gemaakt van 110; scheelt gewoon bijna 2 graden. vindt dat ze er nog beetje shakey bijstaan. 1 had ook geel/groene bladeren, kun je misschien zien op de foto. potten zijn nog vochtig genoeg, alleen beetje rond de steenwol gegeven. flessen nog terug zxetten na bijv. 4 uur licht of zso laten? thx...
dag 8; ze zijn allemaal goed aangeslagen op 2 na. ik zal vanavond paar foto's maken. ben voorzichtig begonnen met voeding. luchtbevochtiger doet zijn werk goed. na een shakey start lijkt het erop dat mijn geduld beloond wordt. ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden vanavond.
hier wat foto's. had vannacht 3e 600 watt lamp aangedaan, maar was denk ik iets teveel van het goede. na uurtje uitgedaan. was de middelste, te zien op foto ook. heb 10 x white widow. een paar blijven er achter, heb er dan ook de flessen nog even op teruggezet. ga vanavond beginnen met beetje terra vega. achterblijvers krijgen rhizotonic.. niet veel.
Gaan redellijk nu volgens mij. Heb een 10 liter emmer met handdoek erin gezet, de toplaag van de aarde beetje omgewoeld, had ze ook veel teveel water gegeven... ventilator op een andere plek gezet. temp nu met lampen aan is rond de 28-29 graden. lv is nu gezakt naar 38%. ventilator staat op 1. ze zijn in vergelijking met de foto's er zeker niet slechter uit gaan zien. zet morgen nwe. foto's erbij. de 3 flessen van de 3 die niet zo lekker gaan staan er nog op.
o ja, en ik heb een elro lb8 luchtbevochtiger erin gexzet en die doet het prima, alleen mijn lv krijg ik niet echt constant omhoog. vent. uit scheelt wel beetje, maar niet echt veel.
heb extra inlaat erbij gemaakt nu. heb 3x 125 en 1x 100 nu. werkt volgens mij ook beter voor de lv. 1 stek is niet helemaal ok, maar geef het nog even het voordeel van de twijfel. met water bijgeven heb ik voorzichtig gedaan en nog geen voeding. Zit wel verschil in hoogte nogal, weet iemand misschien hoe dit kan komen? m'n 1e kweek in mijn zelfgebouwd hokkie. so far so good. En wanneer is het het beste moment om met voeding te beginnen? (Canna)
van de 10 steks zijn er 9 overgebleven. eentje wilde echt niet aan de gang. temp. rond de 27-28 graden en lv. ca 40%. zit wel veel hoogteverschil in sommige maar ze gaan het (hopelijk) allemaal wel doen
Voor al voeding gaan geven dan verbranden de worteltjes en dan is het en zeer trooste loze zaak en gaan je planten 100% DOOD
Denk je zelf niet dat je stekje voor dat je voeding gaat geven eerst worteltjes nodig heeft
dag 20. bloemvorming begint over de gehele planten. ziet er niet onaardig uit volgens mij. vannacht was temp. wel een beetje te hoog, rond de 31 graden, maar had raam opengezet voor wat koudere lucht, dus ze zullen het wel overleven. slapen nu, dus maak vanavond wat foto's.
Comment