Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

postje voor alien en tvermeul

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

postje voor alien en tvermeul

Korting op 420shop
    zoals net gezegd aan de heren alien & tvermeul. de led bloei test dan..voordat er gemaren gaan komen. nee ik ben geen led fan. nee ik zouw ze nooit aanschaffen . hps blijft nummer 1 klaar uit oke friends hps is gewoon de lamp. dit is echter een test meer niet

P1010399.jpgP1010397.jpg

Re: postje voor alien en tvermeul

Wat wil je horen .

Grapje pik leuk dat je het durf te testen ja .

HPS RULES.

Greetzz GG

Comment

jij bent altijd snel amnees haha

Comment

UFO 90W vervangt 400-600W HPS. Feit of Fictie?

Overal wordt geadverteerd met een 90W low power UFO led grow lamp, welke een 400-600W HPS zou vervangen. Veel mensen geloven dit klakkeloos en kopen een groot aantal van deze lampen. In werkelijkheid blijkt het bovenstaande echter fictie te zijn. Het hangen van een led lamp 1 m boven het gewas is een groot fabeltje dat deze dan 1 m effectief zou bestrijken. Onmogelijk, wij garanderen u dat.

Door deze beweringen komen LED grow lampen in een slecht dachlicht te staan. Een led lamp heeft het voordeel dat deze nauwelijks warmte uitstraalt, zeker in vergelijking tot een natrium lamp. Die voordelen moeten we dus optimaal benutten door de lamp dan ook zo dicht mogelijk op de plant te zetten. Hoe dichter bij, hoe minder licht verlies, wat leidt tot een betere opname door de plant, wat automatisch weer resulteert in een betere oogst.

Het hoog ophangen van een LED lamp, waarbij een grote verspreiding plaats vindt verspilt dus eigenlijk een krachtig punt van LED, de lage temperatuur. Bovendien neemt led licht in vergelijking tot andere lampen sterk af in intensiteit naarmate deze verder van de plant af is.

90W Low power vervangt dus in geen enkel gevaal een 400W HPS Lamp.

Onze 150W lampen geven met 2 lampen en 1 spaarlamp van 125W een betere opbrengst, qua gewicht en THC gehalte dan een 600W HPS lamp.

Het stroom:
        HPS 600W = 600W + 100W = 700W verbruik
        LED 2*150W=300W + 125W + 2*25W = 475W

Een stroomverbruik verschil van 225W per lamp per uur.
        Dit is een besparing van ruim 35% terwijl de opbrengt nog beter wordt!

Stap vandaag dus nog over!

( http://www.ledwietlamp.nl/ufo.html )

Comment

Ik geloof dat die lampen die dokkie heeft getest al een beter spectrum halen , maar goed het blijft nog wel even hps hoor .

Maar eens zal er wel wat komen wat het gaat vervangen, alleen zie ik dat nu nog niet snel gebeuren.

Ik zou een sulfur plasma kunnen testen maar heb er geen ruimte voor , denk dat het testje wel eens hier op het forum te zien zal zijn. Hoop ik . daar ben ik wel erg benieuwd naar.

Greetzz GG

Comment

Man tvvemeul bied het hier op het forum aan voor een test ja.

Begin daar maar mee en als ze zo goed zijn als jij beweer nou dan loop je binnen lol.

Greetzz GG

Comment

Bezig...
            X