Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x white widow op 2x600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9x white widow op 2x600 watt

Zien er goed uit ja te klein de bloei in maar zien er wel lekker uit vito, maak eens wat fotos met je lampen uit net ervoor of net erna doen .

Grtz..

Comment

foto's lampen uit

heb net foto's gemaakt toen de lampen kwartiertje uit waren; wat voor verschil met lampen aan kun je dan zien? en vanaf de 13e ben ik dus een week weg; ventilator aan, watergeven, lampen uit en rond de 18 graden houden? En kan ik als ik terug ben dan nog de lampen aandoen of is dat niet raadzaam? of dan oogsten? first time, dus weet het niet en mijn vraag kon ik niet vinden op het forum. (over een week lampen uit) O ja, hoeveel weken zouden ze nu nog moeten; ik heb geen microscoop, komt de volgende ronde, dus ik kan niet goed de trichomes bekijken.....

Alvast bedankt voor de input !
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

update dag 55

update dag 55

ondanks dat ze wel beetje last hebben van de warmte, (zolder), gaat ie volgens mij niet echt fout. pics zitten erbij; trichomes houdt ik nu ook in de gaten; ik denk nog zo'n 2 weken te gaan.
        Attached Files
        Last edited by Vito; 11 July 2010, 10:46.

Comment

Re: update dag 55

heyhey
          leuke pix!
          leuke toppies!

maar ik gok dat ze klaar zijn als ik de haartjes zo mag geloven...

vind je 2x600w niet een beetje overkill?

Comment

had gehoord dat met 50 ltr. kuipen en 2x 600 watt je betere opbrengst zou hebben. heb ik dus gedaan, echter ik heb zelf een paar beginnersfoutjes gemaakt. geeft verder niet, neem ik mee voor de next round; ik heb in ieder geval straks mijn eigen rokertje

Comment

ja dat snap ik zeker!
              maar ik dacht gewoon , aan licht is gewicht , nu als je aan 0.7 0.8 0.9 g/de watt dan snap ik je 2x600
              maar in dit geval is het nog niet , en dacht ik misschien voor uw portefeuille , dat het beter was die grote kuipen onder 1x600 te gooien

Comment

Bezig...
              X