Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

batssmans nieuwe kweek ; 8x brabants wit 1x early girl 1x was indica rude

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

batssmans nieuwe kweek ; 8x brabants wit 1x early girl 1x was indica rude

Korting op 420shop
    hoi medekwekende cannabi"sten
    ben weer met een nieuwe kweek begonnen en heb nog 2 planten over van de vorige kweek , die ik lekker heb latn groeiien 1 van de 2 heeft echt een mooiie omvang gekregen namelijk : de early girl , ze heeft een waar breed struik formaat gekregen
    heb haar vaker gefimd en er heeft een tijd een scrognet overheen gehangen die ik inmiddels weer verwijderd heb , daardoor is het echt een mooi struikje geworden ze staat met een andere dame en 2 achtergebleven brabants wit stekjes in een speciekuip.
    verder staan er nog 3 potten en een emmer met daarin 5 brabants wit stekjes.
    Heb inmiddels ook een mooiie homebox tent , waar ik zeer tevreden over ben niet zoveel geklooi past mooi op m n slaapkamertje en hoef geen onnodige grote oppervlakte te gebruiken.
    Er hangt een 400 watt lamp in , dat was het zon btje , hier de piccass

Re: batssmans nieuwe kweek ; 8x brabants wit 1x early girl 1x was indica ru

hjbhjghj.jpgyugyugyug.jpgtutyutyu.jpgygigbyuh.jpg

Comment

nice batssman

Comment

thnxs boeman ik doe mijn best om de dames blij te houden

Comment

ja dat kan ik zien ziet er zeer mooi uit

Comment

Ben gisteren begonnen met de eerste keer pk 13 14 van atami toe te vgn .
            Ze staan nu 4 weken , en 2 dagen , voor de rest krijgen ze atami soil booster , canna flores , canna enzymes .
            De planten zien er netjes uit , de een knalt betr dan de ander , foto s volgen snel , gr batssman

Comment

fvftyfjyfyugyj.jpgfyfyjuguyhgui.jpg

Comment

Bezig...
              X