Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

    @kroket:
    - De lampen hangen normaal wel wat lager, was voor de fotos te nemen.

    Week 3 (deel 1):

    03 GROEI WEEK 03 20100629-20100701 (320x240).gif

    @ghetto:
    -Ik gebruik geen hps ivm warmte en nachtrust enzo ...
    Die Tl's worden weldra wel vervangen door CFL's en voor bloei komt er nog LED bij.
    -Perliet houdt je bodem luchtig en kan ook veel vocht vasthouden. Zo droogt je bodem minder snel uit. Neem dit draadje maar eens door http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-samenstelling

    Grtz Trix
    Last edited by Trix; 3 July 2010, 15:16.
    sigpic
    Trixters kweekje

    Comment


      #32
      Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

      Vergeling van de bladen bij de nlx is verholpen, deels door te verpotten deels door voeding op te voeren naar EC 1,3.
      De blaadjes zien nu terug mooi groen.

      Week 3 (deel 2):

      03 GROEI WEEK 03 20100701-20100705 (320x240).gif

      Grtz Trix
      sigpic
      Trixters kweekje

      Comment


        #33
        Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

        Week 4 zit erop. De plantjes zijn nu al flink gegroeid, en vormen een dicht bladerdek.

        Ik ben vollop bezig met een kadertje voor 11 cfl's. Als deze af is zet ik ze in bloei. Ik vrees dat het anders wat krap gaat worden.
        Foto's volgen nog wel.

        Week 4:

        04 GROEI WEEK 04 20100706-20100712 (320x240).gif
        sigpic
        Trixters kweekje

        Comment


          #34
          Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

          Dus dadelijk mannelijke planten eruit, en dames selecteren + overpotten?

          Ziet er zo goed uit. Als je minder planten hebet worden ze ook sneller breder, dus maakt allemaal niet zoveel uit. Hopelijk hou je er genoeg gezonde vrouwelijke planten aan over.
          groei ze, dre

          Comment


            #35
            Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

            @heaven: ik hoop er een 10 tal dames over te houden. De dames gaan nog in 11l potten.

            Mijn CFL kadertje is klaar.

            (20100714-01) Dag 030 - 1212 000 - Bloei 000.JPG (20100714-05) Dag 030 - 1212 000 - Bloei 000.JPG

            Er zit nu 8x23w (warm wit) + 1x18w (warm wit) + 2x23W (koud wit) in.
            Ik ga nu even de temperatuur in de gaten houden (daarom staan ze nu iets verder van de planten verwijderd). In het midden komt nog een 90w led ufo (quad band) die ik reeds in vorige kweek gebruikt heb.
            Morgen meet ik wel eens de lummen van deze opstelling. De 8x18W TL's gaf ongeveer 10000 lummen ter hoogte van het bladerdek. Ik ben benieuwd wat dit gaat geven met en zonder led.

            Het is ondertussen al een dag of 12 geleden dat ze nog water gekregen hebben.
            Er komen al worteltjes door de 5l potten. Op zoek naar water

            kga nog ene rollen en dan kruipe ik ook maar eens op de wol (eronder is te warm).

            sigpic
            Trixters kweekje

            Comment


              #36
              Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

              Ziet er nice uit, plantjes ook. Reflectie zat zo te zien.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #37
                Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                Zo dat ziet er echt allemaal dope uit cool ook die animaties dit is weer zon topic waarvan je gaat kijken of er alweer wat nieuws is gepost
                propz
                maar hoezo 12 dagen geen water?druppelsysteem?of is dat mogelijk vanwege het achterwege laten van hps?
                Pz

                Comment


                  #38
                  Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                  Trix hoe maak je die leuke foto's?
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #39
                    Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                    @Floeperd: Het is van 5/7 geleden dat ze water hebben gekregen, nu 11 dagen terug. Water geven gebeurd hier manueel en zoveel mogelijk langs onder, dat zou de beste mannier zijn volgens wat ik hier heb gelezen en gehoord van ervaren kweekers.
                    Hoe doe ik dat nu voor alle planten? Wel, op de bodem ligt vijverfolie tot 15cm omhoog op de wand. Hierin ligt een laag van +-2cm hydrokorrels waarop de potten staan. Dus op 5/7 heb ik 10l water klaargemaakt en onderaan in mijn hok gegoten. De potten staan dan net in het water waarna de potgrond het water opzuigt. Dit kan wel een dag duren voor je resultaat voelt bovenaan de pot. Er blijft natuurlijk wel een aantal dagen water in staan, maar dit komt niet meer tot aan de potten enkel de hydro korrels liggen in het water. Er steken ook al worteljes door de potten.

                    @bella: Awel ik zal het eens uitleggen.
                    Stap 1: Je hangt een webcam in je hok die 24/7 video opneemt een 1 beeld/sec.
                    Stap 2: Van elke dag maak ik een filmpje van 6 minuten, dus 24u wordt 4min.
                    Stap 3: Je plakt het gewenste aantal dagen aan elkaar en verwijderd de nacht periodes. vb: voor 1 week reduceer ik dat naar een filmpje van 35s.
                    Stap 4: Van dat filmpje sla ik 20 .jpg fotos op (exporteren gaat simpel)
                    Stap 5: Met easy gif animator zet ik die fotos na elkaar en opslaan als .gif file. Voila klaar.

                    Voor de video bewerking gebruik ik VirtualDub is gratis te downloaden.


                    Grtz Trix
                    sigpic
                    Trixters kweekje

                    Comment


                      #40
                      Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                      mooi strak verslag en vette foto's Ik kijk mee.
                      Gzz

                      Comment


                        #41
                        Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                        Mooi geknutseld kerel. ziet er strak uit. Denk wel dat dat lager op je planten mag maar dat gaf je zelf al aan.

                        Vind je timelaps echt super, wil het hele filmpje wel eens zien als je kweek klaar is.

                        succes.

                        Comment


                          #42
                          Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                          Ziet er weer goed uit!
                          Ga zo door, wanneer ga je de UFO bij plaatsen?
                          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                          Comment


                            #43
                            Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                            @kroket: die hangt er nu bij.

                            (20100716-03) Dag 032 - 1212 000 - Bloei 000.JPG (20100716-11) Dag 032 - 1212 000 - Bloei 000.JPG

                            Onder CFL's
                            (20100716-13) Dag 032 - 1212 000 - Bloei 000.JPG

                            Onder LED
                            (20100716-14) Dag 032 - 1212 000 - Bloei 000.JPG
                            Last edited by Trix; 17 July 2010, 01:37.
                            sigpic
                            Trixters kweekje

                            Comment


                              #44
                              Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                              18/7 Vandaag terug 10l water in de bodem gegoten (ec 1,4). Wel heb ik eerst eens alle potten eruit genomen, de groter planten aan de randen gezet en de kleintjes in het midden.

                              Dinsdag zet ik ze op 12/12, dan hebben ze 5 weken voorgroei gehad. Dat lijkt me voldoende, of niet?

                              Black Domina
                              (20100718-01) Dag 034 - 1212 000 - Bloei 000.JPG (20100718-05) Dag 034 - 1212 000 - Bloei 000.JPG

                              Royal Automatic
                              (20100718-03) Dag 034 - 1212 000 - Bloei 000.JPG (20100718-06) Dag 034 - 1212 000 - Bloei 000.JPG

                              Zo Ziet het er nu uit door de lens van de cam.
                              (20100718-07) Dag 034 - 1212 000 - Bloei 000.JPG


                              Grtz Trix
                              Last edited by Trix; 19 July 2010, 01:34.
                              sigpic
                              Trixters kweekje

                              Comment


                                #45
                                Re: Trix kweekje Black Domina, NLX, White Widow en Royal Automatic

                                Ga voor al zo door
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...
                                X