Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

648w led grow - BLOEI - Leds see....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2 LED or LED it be - Bijna klaar met voorbereiden 648Watt Led grow

hey Deerriz

Ik ga je zeker volgen met je dat Led licht, ben erg benieuwd wat dat gaat worden.

Zal wel los lopen want de groei ging ook goed zag ik.

Grtz

Comment

Re: 2 LED or LED it be - Bijna klaar met voorbereiden 648Watt Led grow

Mooi verslag! En dat LED dat trekt mij ook wel, dit is er 1tje die ik zeker ga volgen!!!
      Veel kweekplezier,

Grt,

Comment

648watt LED Grow - Ze Staan Op 12/12!!! LEDS SEE ... ... ...

ola!!

leuk al die reacties

De klok is sinds vandaag om. 3 dagen terug flink staan snoeien en ze staan er (weer) mooi bij.

Nu nog hopen op genoeg dames, al heb ik indien nodig wel wat achter de hand

Wel was de overgang van TL naar LED en het overpotten in verse light mix met 2 buffertabs per 30 liter grond reden voor verbrande bladpuntjes. Aan de ene kant goed want het heeft niet doorgezet. Als het goed is dan regelt het organische bodemleven dit vanzelf.

ik geef max 1\6 van de dosering aangegeven op de flesjes welke ik opbouwend start vanaf week 5 bloei. Tot die tijd zolang het er goed uit blijft zien alleen kraantjeswater. voeding wordt opgebouwd tot max een halve ml per liter bac bloei gezien ik tijdens de groei in kleine potjes ook de bac groei paar keer heb toegediend. ach eigenlijk ben ik stiekum een BAC freak hehehe

Hiernaast nog tot een max van 0,1 ml per liter Green Sensationvanaf week 5 a 6 bloei. dit is 1/12 deel van de max dosering aangegeven op de fles want ben nie zo gek op PK en vooral te veel PK. Daarbuiten weet ik niet of de dosering voor grond is wat op de fles beschreven staat.

Wel heb ik op mn lowryder proefkonijn de max opgezocht welke mij op halve dosering brengt op aarde. hiervan neem ik bij led max 1\6 vandaar de lage dosering.

Misschien vanaf week 4 bloei wekelijks 1\6 dosering fles BioGreen CalGel, omdat ik niet weet of er een calcium magnesium probleem optreed wat ik vorige keer wel had op de special mix bij HPS kweek. ik neem 1\6 omdat er ook "N" inzit en daar heb ik liever geen overschot van tijdens de bloei.

Tis een rondje vol vraagtekens voor mij moet ik bekennen. Maar wel weer een leuke uitdaging!

greetz knockie
        Last edited by knockie; 21 June 2010, 14:27. Reden: foto's

Comment

Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

dag 4 op 12 12
          Last edited by knockie; 24 June 2010, 18:12.

Comment

Ze zien lekker en wellustig uit, mooie kroontjes krijgen ze al.

Comment

led it grow mooi ook om de test in de zomer te doen ,je zal wel niet veel last van de hitte krijgen.de hps kwekers wel denk ik.

Comment

Nice dat paarse licht! wel een stuk minder hitte ja ik merk dat mijn temp soms naar de 30 graden stijgt.

Ik blijf je volgen!
                Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

hey Tumble Trimmert en Paffy

De temps zijn inderdaad makkelijk onder controle te houden, Heb van de week zelfs staan twijvelen om weer de kleinere afzuiger te monteren. Nu het weer iets beter wordt is de afzuiger wel goed op maat.

Ik schat in dat een 250m3 box al voldoende is icm de 2 units.

ze groeien goed en zien er elke dag weer beter uit. Wel vind ik die Blumat irri systeem wel irri. Die shit geeft in de donkerperiode ook water. druppeld gewoon door. en piest er aan de onderkant weer uit met 2 druppelaars per pot. Lastig af te stellen in verband met PISSEN

Cheeseberry rechts achteraan staat te nat, en Secret Jardin Darkroom isnie waterdicht. Schat in dat het afstellen in dit geval nog wel eenpaar dagen kost..

@Dokkie - chEErs moge het knuppels worden

greetz, knockie

Comment

Hey

Gisteren toch nog een behoorlijk aantal mannen gespot. De hele middenrij is weg, en 1 pot voorste rij begon gewoon aan mezelf (mn ogen) te twijvelen. Die zijn ook slecht maar ballen zijn ballen

Was gisteren aant omkappen floepte ineens het licht uit hehehe, nu maar hopen dak de boel nog volkrijg. zo niet dan start ik overnieuw.

Zal eerst voorlopig de potten er tussenweg halen, deze zitten aangesloten op Blumat irri. Anders heb ik zo'n gruwelijk gat..

was paar dagen geleden al begonnen aantal stekjes te wortelen, hopen dat deze goed gaan.

er vallen op dit moment 4 van de 9 potten af namelijk.

greetz, knock

Comment

Ziet er super cool uit zo, lijkt wel disco voor de plantjes

Comment

tijdje niet actief geweest,kom ik trug zie ik n knockie topic!
                        bij deze schuif ik aan?
                        grtz

Comment

Ey Markster
                          cool en highly appriciated!

Hoe lang groeit die Black Widow ongeveer door op 12 12?

Comment

joint the club markster hihihi

Comment

apart knockie lees nu net pas dat je ook actief bent zo vanplaats de pen erbij hehe gr staf

Comment

ik ben benieuwd wat het gaat worden met dat led licht, ik ga deze zeker volgen. Heb je de problemen met je irri al opgelost?

Comment

Bezig...
                                X