Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En al van gedachten veranderd over de zoete diepe grapefruit
Ik heb binnen nu een paar keer bio potaarde van pokon en welkoop(zelfde fabrikant) gebruikt maar ik vind de planten het er niet zo lekker op doen, terwijl het buiten niet uit lijkt te maken.
Ik kwam nog wel een banaantje tegen, maar zo aan het eind maakt dat niet zoveel uit.
Ik knip ze wel weg, als ik ze tijdens de oogst nog tegen kom, het staat zo slordig tussen de wiet vind ik
Nog even genieten van wat laatste kiekjes bij leven.
QNQ201705.258.JPGQNQ201705.261.JPG
Het ziet er wel mooi uit maar levert geen handelbare topjes op.
Nahja, volgende keer beter heh, met een beetje proppen past het toch wel in een paar weckpotten.
Knipperdeknip, in het begin haal ik een schaaltje toppen eraf, en als ik naar de plant kijk lijkt het wel of er niets weg is, ghehe....
De bladeren in de toppen zien nog wel erg donkergroen, bijna zwart zelfs.
Met Biobizz voeding geef je ook tijdens de bloei de groeivoeding door.
Dat heeft voordelen, maar aan het eind krijg ik ze nooit echt 'arm' bovenin de plant.
Anyways...who cares, dat blad gaat er toch af. QNQ201705.263.JPG
De gele zitten geen beestjes op, de blauwe wel.
Beestjes hebben ook voorkeur voor kleur, zo lijkt het.
Of misschien hing die blauwe iets meer strategisch dan die gele.
Ja, beetje stof zit er ook op, ik slaag er ook elke kweek in, om er met m'n arm of hoofd aan vast te plakken.
De eerder geoogste White Diesel. sombrero_smiley.gif
Prima wietje.
Karakteristieke Diesel geur, en smaak.
Ik had de White Diesel van White Label Seed CompanyQNQ201705.271.JPG
De print van m'n datalogger.
De rode lijn is de temperatuur en de blauwe de luchtvochtigheid.
't Is leuk, en ik had 'm er eigenlijk alleen voor m'n verslag in gehangen.
Als je de grafiek een beetje kunt lezen zie je dat er geen onverklaarbare uitschieters zijn.
Ook bijna geen overstromingen in de kelder dit jaar dus de Lv is ook mooi binnen de perken gebleven.
Dus hier laat ik het maar even bij denk ik, voor wat betreft dit kweekverslag.
Misschien nog een plaatje die ik vergeten ben ofzo, maar er staan geen plantjes meer binnen.
Het buitenseizoen is begonnen dus binnenkort misschien weer wat autoflowers loslaten.
ps. Excuses maar weer voor de opmaak.
Ik heb nu 7x (!!!!!!) geprobeerd alles goed te zetten na het posten, maar de ontwikkelaars van vBulletin vinden features belangrijker dan een goeie werking helaas.
Ik zou graag een degelijke grinder hebben die niet van aluminium is. Dat verhoogde risico op Alzheimer zit me toch niet helemaal lekker. Een alu grinder zou ik dus nooit even koken in wat melk om 'm schoon te krijgen.
RVS is soms niet/nauwelijks magnetisch, een sterke neodymium magneet wil soms een beetje plakken. Ook kan een RVS die van zichzelf niet magnetisch is toch magnetisch worden door de manier van bewerken. Bij onder druk gevormde schalen kan je dat mooi zien.
Dat ziet er weer lekker uit Q ondanks de forumsoftware toch een mooi verslag .
Tijd om lekker buiten te gaan spelen ,goed getimed nu de temperaturen omhoog gaan .
Ziet er prima uit Q, dat verslag (en die plantjes ook natuurlijk). Opmaak valt volgens mij prima mee, en 7 keer overnieuw is helemaal geen schande, ik ken mensen die hun post vaker aanpassen .
Prachtig zeg. maar even misschien een hele domme vraag maarja...
als het blad in je toppen nog zo enorm groen is, is het dan niet zo dat er nog teveel voeding inzit en je dat gaat proeven?
Comment