Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is er weer tijd voor, nja, ik had de foto's al liggen natuurlijk, maar gewoon even geen zin.
Beetje gebrek aan motivatie denk ik.
Plantjes krijgen om de 3-4 dagen een lichte nevel met Vital/Fishmix.
QNQ201701.A34.JPG Niet volgens het etiketje, gewoon wat druppies Vital in de .5L sproeier, en een kneepje Fishmix.
Kneepje zeg je ?
Yeah..
Ik heb een paar extra doppen besteld voor de Biobizz flessen.
Extra doppen met een kleiner gat erin, waar een spuitje in past.
Da's mooi werk. Ik kan nu fijn die flessen schudden, spuit erop, fles op z'n kop, en haal zo de goeie hoeveelheid eruit.
Hoef niet meer met een pipet onderin die flessen te vissen, of met een fles half-schuin enzo.. QNQ201701.B34.JPG Als je din28 dop + spuit googelt vind je ze wel.
Voila, ik gooi alle foto's even achter elkaar, omdat 't kan.
En omdat ik in de editor geen ene klote kan zien dus hopelijk staat het een beetje op volgorde.
Ik heb alles maar een beetje op de gok gesorteerd..
Ok, ik post voortaan wel gewoon wat foto's in dat slideshowding, en dan mogen jullie zelf de volgorde uitzoeken.
Heb nu 5x geprobeerd de foto's zo neer te zetten als bedoeld, maar elke keer worden ze geresized, of staan ze onder elkaar.
Geloof niks van je gebrek aan ambitie. Volgens mij lig je gewoon lekker weg te knetteren in die kelder van je..
Het zijn veelal sterke benen die de weelde kunnen dragen. Of juist niet natuurlijk...
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Even via de telfoonmachine..
Dat granulaat is van A.R.T.S. Beowulf.
Denk dat je het dan wel kan vinden.
't wordt inderdaad niet op veel plekken verkocht en ik weet niet wat het momenteel kost.
Heb het al een jaar of 7-8 liggen.
De bacto kwam van Sannie.
Das 10+ jaar oud. Geen idee of het nog werkt.
De tabs zijn van Xardin.
Ik had overal wel fotos van willen plaatsen.
Ze staan in mn eerdere verslagen en die mis ik sinds de update van t forum in mijn media dus dagani.
Comment