Dag allemaal,
Niet m'n eerste kweekje, maar wel eerste scrogg !
Setup :
- 100x100x200 tent
- Afzuiger Gtools met toeren en thermo bescherming
- Gtools led 850 W ( werkelijk 560W ) eerste run met deze lamp...
- professionele kwekersaarde
- 2 fans van 15 w
-Led protect voeding/buffer
Dames :
- 3 x blue cheese
-3 x pineapple chunk
- 3 x coockie kush
Week 1.
Dames staan nu bijna 1 week na ontkieming al onder de lamp.. Deze staat op full power ( wit/rood/blauw ).
Uit vorige runs bleek dat groeien met enkel wit en blauw licht aan, voor veel te veel strek zorgde. Ook al had ik de lamp toen op 30. Cm hoog hangen .. Ze vielen bijna omver in de eerste week
Lamp staat nu op 55 cm hoogte, afzuiger en clipfans liggen 18/6 aan..
Toch is de temp 28 en 29 graden en de lv amper 20%. Aangezien de temp nu al kantje boord is, denk ik niet dat ik zal tijdens de warmere maanden zal kunnen kweken. Tent staat ook op zolder.....
Wat kan ik nog doen voor de lv en temp beter te controleren ?
Vanaf de dames 25 a 30 cm hoog zijn komt het net erboven en een weekje later in bloei..
Eens benieuw wat de lamp zal doen.. Vorige run haalde ik met 2 x 200 W en 6 dames een goeie 120 g.
Peace guys and grow your own...
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Niet m'n eerste kweekje, maar wel eerste scrogg !
Setup :
- 100x100x200 tent
- Afzuiger Gtools met toeren en thermo bescherming
- Gtools led 850 W ( werkelijk 560W ) eerste run met deze lamp...
- professionele kwekersaarde
- 2 fans van 15 w
-Led protect voeding/buffer
Dames :
- 3 x blue cheese
-3 x pineapple chunk
- 3 x coockie kush
Week 1.
Dames staan nu bijna 1 week na ontkieming al onder de lamp.. Deze staat op full power ( wit/rood/blauw ).
Uit vorige runs bleek dat groeien met enkel wit en blauw licht aan, voor veel te veel strek zorgde. Ook al had ik de lamp toen op 30. Cm hoog hangen .. Ze vielen bijna omver in de eerste week
Lamp staat nu op 55 cm hoogte, afzuiger en clipfans liggen 18/6 aan..
Toch is de temp 28 en 29 graden en de lv amper 20%. Aangezien de temp nu al kantje boord is, denk ik niet dat ik zal tijdens de warmere maanden zal kunnen kweken. Tent staat ook op zolder.....
Wat kan ik nog doen voor de lv en temp beter te controleren ?
Vanaf de dames 25 a 30 cm hoog zijn komt het net erboven en een weekje later in bloei..
Eens benieuw wat de lamp zal doen.. Vorige run haalde ik met 2 x 200 W en 6 dames een goeie 120 g.
Peace guys and grow your own...
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment