Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekverslag. CBD mango haze, CBD kush, kweektent 400 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste kweekverslag. CBD mango haze, CBD kush, kweektent 400 watt

Korting op 420shop
    na ooit 2 autoflowers gekweekt te hebben buiten, wil ik er nog eens invliegen, maar deze keer betere aanpak!
    ik ga binnen kweken in een tent van secret jardin dr90 met 400 watt HPS
    de soorten die ik ga kweken, CBD mango haze, en CBD kush

momenteel zijn het nog baby's net uitgekomen en boven de grond komen piepen, staan in zaai en stekgrond,
    hierna ga ik ze in potten van 2 L lightmix zetten, (groei)
    als de wortels onderaan zichtbaar worden, ga ik ze in batmix zetten 20 L (bloei)

heb alleen nog geen foto toestel dus foto's komen later,
    hopelijk willen jullie mijn kweekverslag volgen,
    ik doe gewoon mijn ding, en als jullie iets opmerken sta ik altijd open voor kritiek of tips !

er komt zowiezo een rookverslag op het einde!
    ( die lees ik zelf ook heel graag)
    ik heb er alvast zin in en hopelijk jullie ook!
    Last edited by spiritualgrower; 8 February 2017, 06:36.

Succes
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

links CBD mango haze
      rechts CBD kush
      maak me alleen een beetje zorgen om de kush, de blaadjes lijken wel te krullen? weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
      ze staan in zaai en stek grond, en ik geef ze 18/6 licht, temperatuur is rond de 20 a 21 graden
      Attached Files

Comment

Dat krullen zie ik niet zo. Ze strekken wel. De TL moet er dichter op. Minder dan 5cm. afstand.
        Die potjes zijn niet zo handig, daar groeien de wortels niet doorheen als die droog zijn.
        Mja, je kunt ze er nu niet uithalen, dan beschadig je meer.
        Zou ze over een weekje ofzo pas proberen eruit te krijgen en overzetten.

(heb je de batmix al gespoeld ? Duurt wel even voor dat weer droog is namelijk)

Twee plantjes onder 400W ?
        Nice, die hebben lekker de ruimte dan.
        Je zult ze denk ik wel een week of 3-4 groei onder de HPS mogen geven straks wil je 100gr per plant oogsten.
        Succes!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Dat krullen zie ik niet zo. Ze strekken wel. De TL moet er dichter op. Minder dan 5cm. afstand.
          Die potjes zijn niet zo handig, daar groeien de wortels niet doorheen als die droog zijn.
          Mja, je kunt ze er nu niet uithalen, dan beschadig je meer.
          Zou ze over een weekje ofzo pas proberen eruit te krijgen en overzetten.

(heb je de batmix al gespoeld ? Duurt wel even voor dat weer droog is namelijk)

Twee plantjes onder 400W ?
          Nice, die hebben lekker de ruimte dan.
          Je zult ze denk ik wel een week of 3-4 groei onder de HPS mogen geven straks wil je 100gr per plant oogsten.
          Succes!
          het strekken valt wel nog mee, maar ik hang de lamp even dichter
          als ik die potjes in een grotere pot met aarde zet en nat maak lost het tog op in de aarde niet?
          batmix spoelen nog nooit van gehoord, kan je me even uitleggen?

Comment

Je kunt het proberen met die potjes, maar meestal kweken wij te droog om dat karton echt soepel genoeg te maken zodat de wortels er goed door kunnen.
            Maar je mag het altijd proberen natuurlijk, ik heb het zelf ook geprobeerd omdat ik het niet geloofde
            Over batmix staat vanalles op de site van Plagron <linkje>
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Je kunt het proberen met die potjes, maar meestal kweken wij te droog om dat karton echt soepel genoeg te maken zodat de wortels er goed door kunnen.
              Maar je mag het altijd proberen natuurlijk, ik heb het zelf ook geprobeerd omdat ik het niet geloofde
              Over batmix staat vanalles op de site van Plagron <linkje>
              ik hoorde van iemand dat het zou kunnen beschimmelen dus ik ga het overpotten denk ik, weet alleen niet goed waneer ik het beste overpot, omdat er geen gaatjes inzitten onderdaan kan ik de wortels niet zien, dus dat word gokken, ik ga ze denk ik hier na al in 11 L batmix zetten en al op 12/12 zetten, veel te snel ik weet het, maar dan heb ik sneller iets te roken terwijl ik mijn andere zaadjes rustig kan laten groeien voor meer opbrengst, ik zit al een paar weken zonder wiet , en die rommel van op straat rook ik nooit meer! , de plantjes staan nu onder een 400 watt HPS lamp op ongev 70 cm, kan ik deze dichter hangen??

als er iemand kritiek heeft of weet hoe ik het beter zou kunnen aanpakken laat maar weten!

Comment

You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

Comment

Bezig...
                X