Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x kalashnikova 400 watt hps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb vorige week al een tak geoogst en die zit nu in een weck pot , ben r ook al aan het roken en ik moet zeggen dat het nu al een heel lekker wietje is en erg sterk/potent.

heb de tak geoogst in week 6 dag 1 en de trichs waren toen voor 60% milky en 40% helder (het is een 8 a 9 weken strain).

Het effect : dromerige starende high met een couch lock effect die opkomt als ik meteen een 2e rook , dit is er 1 die ik graag bij me zou willen hebben op een erg saaie BBQ in het park waarbij de groeps idioot jou uitkiest om je zijn/haar slechte grappen te vertellen , verdwijnt hij/zij meteen op de achtergrond , heerlijk ! werkt ook goed op kinderen en zelfs op schoonouders !

De smaak : de smaak doet me meteen denken aan een mix van G-13 en maple leaf indica , ze is pas net droog en heeft nu 1 dag in de weckpot gezeten maar smaakt al erg zacht , denk dat dit komt omdat ik alleen bio voeding heb gegeven en toen 1 of 2 dagen gespoelt heb.

De geur : ik ben een paar geuren tegen gekomen en vind het een hele complexe geur , de geur met de boven toon is toch wel (net als mn vorige strain,MLI) citrus en als ik in de toppen knijp dan ruik ik een mix van sinaasappel en G-13 , als ik een joint aansteek dan is het vooral de G-13 die ik ruik.

Bag appeal : de toppen zijn keihard en druipen van de hars , had ik niet verwacht van mn 400 watt hps'je , hoor ''tok'' als ik ze op tafel laat vallen.

Er staan er nog een paar in mn hok die volgende week omgaan , dan zitten er hopelijk wat amberkleurige trichs bij , ben erg tevreden over het verloop van de kweek.
    Had zeker niet verwacht om de kweek nog succesvol te kunnen beindigen na al dat herma's en herman gezeik , denk dat ik kan rekenen op zo'n 100 - 120 gram droog , niet echt veel maar dat houd me wel ff zoet , en het is sensimillia

~kaaiman~

Comment

Zal ook nog een smoke report posten van de resterende dames die ik nog wat langer laat bloeien .
      Attached Files

Comment

Mooie oogst, ik hoop dat je ervan hebt genoten!
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

• kaaiman
          kaaiman commented
          Editing a comment
          tnx stemma , heb vorige week weer geoogst maar deze keer niet zulke harde nugs als deze waren , 125 gram maple leaf indica droog en nog 2x WW te oogsten over 1 a 2 weken , denk dat het warme weer de boosdoener is geweest maar ik mag niet klagen , heb deze keer eindelijk genoeg wiet tot de volgende ronde

• Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Dat is het belangrijkste Kaaiman, lekker in je eigen behoefte kunnen voorzien. En fluffy wiet hoeft helemaal niet verkeerd te zijn hoor

• kaaiman
          kaaiman commented
          Editing a comment
          daar heb je helemaal gelijk in stem , smaak en effect zijn t zelfde gelukkig
      Bezig...
      X