Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste indoor kweek Royal Queen Fem Nothernlight
Wachten tot alles milky isw met 20% amber ertussen en dan knippen.
En het is alleen maar goed dat ze geel kleuren betekend dat je plnat op haar eind is en alles suikers uit de bladeren in de toppen pomp, is alleen maar goed voor de smaak.
niet de laatste paar dagen met de pet naar gaan gooienelke dag goed controleren of ze nog water nodig hebben.een plant die op ze laatste loodjes loopt gaat heel snel in condicie achteruit als ie droog staat.gaat wel een lekker rokertje worden geloof ik
Thnx peepz voor de tips en reactie's
@Gonzo feel free if you would like to use, zolang je maar verwijst naar de paffer
@ tumble zekers niet ik wil het echt niet upfucken, houd ze goed in de gaten en vraag jullie ook om tips.
Als beginner kan je het snel upfucken, maar met de juiste hulp van de medestoners is het gelukkig goed gekomen
Dit wordt mijn eerste indoor wietje wat ik zelf heb gekweekt en daar wil ik zeker wel van kunnen genieten!
Comment