Ola medewandelaars,
Ik heb maar besloten om indoor te gaan kweken, na veel gelezen te hebben hier en veel informatie rijker ga ik het ook maar eens proberen
Dit is mijn setup;
- dr100
- 1x 400watt ELT VSA
- 1x LampenKap Hamer
- 1x 400watt Philips Son-T-Plus
- 1x Fan controller 1000w + termostaat
- 1x Afzuiger RVK 125A(afzuiger) van 225m3
- 1x Can Koolfilter 2600 150m3
- 1x Schakel relaiskast 2x600w SK2K
- 1x Mini maxi meter Thermo en Hygrometer
- ECO logic allmix aarde
- 5x11ltr potten
Voedingslijn weet ik nog niet welke dat gaat worden, zit te twijfelen tussen plagron of canna
Maar goed ik zal zien en tijd zal leren
Vanaf afgelopen zondag staat de lamp aan op 18/6 en ze doen het erg goed vind ik!
Heb de zaden niet voorgekiemd omdat ik daar slechte ervaring mee heb
Deze zijn direct in de aarde gezet en hebben water gekregen en na 2 dagen staken gelukkig alle 5 kopjes eruit en direct de lamp aangezet op ongeveer 1 meter afstand.
Ik probeer mijn Ph rond 6.0 te houden, is het trouwens erg dat het een beetje schommelt de Ph??
Hier onder nog een paar foto's
Ik heb maar besloten om indoor te gaan kweken, na veel gelezen te hebben hier en veel informatie rijker ga ik het ook maar eens proberen
Dit is mijn setup;
- dr100
- 1x 400watt ELT VSA
- 1x LampenKap Hamer
- 1x 400watt Philips Son-T-Plus
- 1x Fan controller 1000w + termostaat
- 1x Afzuiger RVK 125A(afzuiger) van 225m3
- 1x Can Koolfilter 2600 150m3
- 1x Schakel relaiskast 2x600w SK2K
- 1x Mini maxi meter Thermo en Hygrometer
- ECO logic allmix aarde
- 5x11ltr potten
Voedingslijn weet ik nog niet welke dat gaat worden, zit te twijfelen tussen plagron of canna
Maar goed ik zal zien en tijd zal leren
Vanaf afgelopen zondag staat de lamp aan op 18/6 en ze doen het erg goed vind ik!
Heb de zaden niet voorgekiemd omdat ik daar slechte ervaring mee heb
Deze zijn direct in de aarde gezet en hebben water gekregen en na 2 dagen staken gelukkig alle 5 kopjes eruit en direct de lamp aangezet op ongeveer 1 meter afstand.
Ik probeer mijn Ph rond 6.0 te houden, is het trouwens erg dat het een beetje schommelt de Ph??
Hier onder nog een paar foto's
Comment