Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste indoor kweek Royal Queen Fem Nothernlight
Echt mooie planten heb je daar staan
Laat je ze in deze potten staan of ga je ze nog om zetten naar grotere?
Dan gaan ze echt veel groter worden en voller.
Ik blijf je volgen mooie kweek
Ziet er goed uit paf.
Heb wel de ervaring met NL dat ze serieus hoog kan worden, dus ik weet het zo nog niet of het verstandig is grotere potten te nemen in je DR100. Misschien is dwarfen een optie voor volgende rondes? Eenmaal je gaat scroggen is dit probleem van de baan en zou ik een zo groot mogelijke pot voorzien.
Probeer ook de temperatuur echt zo laag mogelijk te houden want ze zijn vatbaar voor een groeischeut door warmte.
Veel suc6 nog!!!
Thnx Sir,
Dan heb ik het toch wel goed ingeschat dat de 11ltr de planten niet zo hoog zal laten schieten, ik probeer met man en macht de temp onder controle te houden.
Met licht aan is het nu rond de 27,5 graden in de tent en uit rond de 22 graden.
Ik merk wel dat de een die rechts achter staat harder als de rest gaat dus denk dat de andere nog wel gaan strekken echter is dit vanaf het begin al zo.
Ik hou jullie op de hoogte van de rest van de kweek en de volgende en de volgende lol
Gisteren vergeten water te geven vanochtend hingen ze er echt zowat dood bij, heb direct water gegeven en vanavond eens kijken welke heeft overleefd ik hoop niet dat ze dood gaan door dit
Ik zou toch oppassen dat je niet meer vergeet water te geven.Iedere vorm van stress kan bij gefeminiseerde zaden herma's boven brengen.Heb zo mn vorig kweekje op 5weken bloei deruit mogen gooien om zo vlug mogelijk opnieuw te beginnen.
Comment