Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Eerste indoor kweek Royal Queen Fem Nothernlight
Thnx Peepz,
Ik zit nog steeds met de hangende bladeren , Heb eergisteren wat water gegeven omdat alles slap hing en de bladeren gingen niet veel rechter staan dan voorheen.
Vanochtend hing alles weer helemaal slap.
Zal vanavond maar weer eens wat water geven maar zal dan iets minder dan een halve liter geven kijken hoe ze dan reageerd.
Ik vermoed zelf dat ik nog een 2 tal weken te gaan heb, is het beter de laatste week of de laatste 2 weken alleen water te geven??
Het geel trekken van een plant gaat nu heel erg hard, kan dat een probleem opleveren bij oogst?? of is deze al eerder klaar?? bij deze zijn veel haren al goed bruin zoals te zien op mijn vorgie shoot.
Eyy Peepz, het geel trekken van de dames is juist gunstig aan het eind van de ronde omdat al het chlorofiel (bladgroen) door de dame uit de bladeren wordt getrokken als laatste energie-reserve. Voor jouw heeft dit als voordeel dat de weed minder groen zal zijn en dus lekkerder te roken is. Wat het hangende bladeren probleem betreft (onder/overbewatering) moet je bedenken dat wanneer de dames aan het afrijpen zijn de waterhehoefde net als de voedingsbehoefde aan het eind van de rit minder wordt. Het feit dat de dame nog steeds voedingsstoffen uit haar bladeren trekt betekend dat alle interne processen nog steeds plaatsvinden alleen de behoefden minder zijn. Til de potten eens op zou ik zeggen, voelen ze zwaar aan, niet bewateren. De laatste week/weken is het idd aangeraden om enkel water te blijven geven, maar uiteraard wel naar de behoefden van je dames, dus alleen geven als ze ernaar vragen
Thnx mensuh!
Ze staan vandaag precies 6 volle weken in de bloei, ik schat zelf nog een 2 weken in voordat de schaar er in kan.
Ik wil het liefst zo een volledig stoned wietje krijgen als het maar kan couch locking weed ^^
Ze zijn nu aan het slapen me poppies, zal vanavond weer ff wat foto's uploaden.....
Comment