Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is weer tijd voor de wekelijkse update.
Wat een hitte deze dagen.. Heb gelukkig de temperatuur wel wat onder controle kunnen houden door af en toe de lampen terug te draaien naar 400W.
De Critical's hebben duidelijk grotere hoofdtopvorming dan de bubble kush. Buiten wat gelige bladeren en 2 plantjes met wat omhoog gekrulde bladeren lijkt me alles wel goed te gaan. Ze drinken ongeveer een liter om de dag.
Vreemd, daarnet zag ik in dit topic maar tot 2 weken geleden. En nu ik je foto's van gisteren zie herinner ik me plots dat ik deze inderdaad al heb gezien. Ik heb nochtans geen amnesia gesmoord Ik volg zoveel topics dat ik heb op de duur niet meer weet
Very nice.
Ondanks de wat lichte kleur toch blad met 11 vingers.
Ze gaan nog veel dikker worden met een paar weken, ik kijk er naar uit. (hopelijk komen er geen RQS-verrassingen meer)
Week 6 zichtbare bloei alweer.
Vandaag voor de laatste keer voeding gegeven. Hierna 2 weken "spoelen" en mss nog een paar stresstechnieken toepassen voor dat ze geoogst worden. Bladeren beginnen toch al goed geel te worden dus heb wel even met een voedingstekort gezeten, maar de buds zijn alleen maar dikker geworden Critical spant wel de kroon.
Foto's zeggen meer dan woorden
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianbuddView Post
Alohaaa
Week 6 zichtbare bloei alweer.
Vandaag voor de laatste keer voeding gegeven. Hierna 2 weken "spoelen" en mss nog een paar stresstechnieken toepassen voor dat ze geoogst worden. Bladeren beginnen toch al goed geel te worden dus heb wel even met een voedingstekort gezeten, maar de buds zijn alleen maar dikker geworden Critical spant wel de kroon.
Foto's zeggen meer dan woorden
en we zijn er weer met de wekelijkse update.
Afgelopen week de dames enkel afgezuurd water gegeven en de laatste keer ijswater. Ook heb ik de grootste bladeren er zowat van tussenuit getrokken zodat de onderliggende toppen ook nog even van de volle zon kunnen genieten. Snachts probeer ik de temperaturen nu zo koud mogelijk te krijgen maar krijg het niet lager als 18 graden omwille van de buitentemperaturen.
Normaal gezien hebben ze nu nog een weekje te rijpen vooraleer de schaar er in mag. Hier en daar beginnen de trichomen al amber te kleuren.
Comment