Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dankjewel Stemma
of het echt nog zin heeft dat weet ik niet precies.. bij mijn vorige ronde had ik het 2 weken van tevoren gedaan en merkte ook niet zo heel veel verschil. Was deze keer niet van zin om het te doen maar gisteren kreeg ik het ineens in mn hoofd en dan alsnog maar gedaan omdat ik de nachttemperaturen niet koud genoeg kreeg.. Kan wel door de airco dag en nacht op te laten staan maar dat vind ik ook een beetje zonde van het verbruik dus gebruik deze alleen als de lampjes aan zijn en als het nodig is
Dus mijn stresstechnieken zijn dan ijswater geven, af en toe de grote en gele bladeren er wat van tussen trekken en snachts de inblaas en afzuig op volle kracht laten draaien. En nu dan de helft gekliefd
Vandaag gaat voor de allerlaatste keer de zon op. Althans voor deze mooie dames. Hierna een periode van minstens 48u donker waarna de bijl erin gaat. Bladeren zijn allemaal goed geel aan het worden. Net als test al eens 1 top geknipt, gewoon om maar al eens te proberen
Comment