Thx voor de info
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4 x Super Skunk onder 4 x CBX3590 LED's
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
IMG_3286.JPG
IMG_3287.JPG
De linkerzijde ;
IMG_3289.JPG
De rechterzijde ;
IMG_3290.JPG
Eeen willekeurige top van bovenaf ;
IMG_3292.JPG
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Daar zijn we weer, weer een weekje verder. Er is niet veel veranderd, de plant die geel werd wordt niet meer groen, was ook niet de verwachting. Ik weet nog steeds niet waar het aan ligt, i.i.g. niet aan ondervoeding. Zou ze dan toch teveel / te vroeg bloei voeding hebben gekregen ? Al met al ontwikkelen de toppen zich wel normaal. Tenminste, voor zo ver ik dat met mijn ongeoefend oog kan zien.
We zitten zo'n beetje over de helft. Ze beginnen heerlijk te ruiken en te glinsteren, volgens mij gaat het wel de goede kant uit. Heb niet zo veel te vertellen vandaag, bovendien is er een nieuwe DLC uit voor GTA Online die ik nog moet draaien dus ik laat deze week de foto's voor zich spreken.
Tot de volgende keer...
IMG_3304.JPG-1.jpeg
IMG_3303.JPG-1.jpeg
IMG_3302.JPG-1.jpeg
IMG_3301.JPG-1.jpeg
IMG_3300.JPG-1.jpeg
Comment
-
Jow jow, hier zijn we weer We zitten in de 5de week echte bloei (7de week lamp op 12/12).
Ondanks dat het buiten tropisch warm is, rond de 33 graden, is het in mijn hok (slechts) 28 graden. Dat gaat goed dus. De gele plant is nog geler geworden, dat wordt ook niet meer beter ben ik bang De andere 3 doen het best goed, mag niet klagen. Volgens de verkoper zouden deze 8 weken moeten staan, nog een weekje of 3 dus en dan kan ik eens langzaam de trichomes gaan bekijken. Hoop dat de gele plant het nog tot dan uithoudt. Ik zie in ieder geval nog niets wat duidt op herma's, dat stukje lijkt in ieder geval goed te gaan.
De volgende keer ga ik andere aarde gebruiken, heb vernomen dat de light mix geen bodemleven bevat. Wellicht dat hierdoor ook de vergeling is ontstaan. Ook ga ik de volgende ronde weer met de (grotere) smartpots doen, alleen eens kijken hoe ik die het beste onder de lichtbalk geplaatst krijg. Wellicht dan toch die half-pipe bouwen
Nou, hier komen dan weer de foto's, tot de volgende x !
Het totaal plaatje ;
IMG_3305.JPG-1 20-06-17 20.15.12.jpeg
De linker zijde ;
IMG_3306.JPG-1 20-06-17 20.15.12.jpeg
De rechter zijde ;
IMG_3307.JPG-1 20-06-17 20.15.12.jpeg
De gele plant ;
IMG_3308.JPG-1 20-06-17 20.15.12.jpeg
En nog een zijaanzicht ;
IMG_3309.JPG-1 20-06-17 20.15.12.jpeg
Comment