Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4 x White Widow X Big Bud - 1200W LED - 50x100x200
Thx, Stemma. Er zijn nog enkele plaatsten vrij op de eerste rij
Voor m'n eerste binnenkweek te zijn mag ik tot nu toe nog niet klagen. Fingers crossed elke dag ik de kast opentrek
Een kleine foto-update.
Trichomen worden langzaamaan zichtbaar. Qua geur valt alles nog goed mee. Zelfs m'n koolstoffilter hangt er nog niet aan.
Toch zie ik hier en daar een verkleuring van de tipjes van bladeren. Dan toch iets overvoed? Nochtans niet zo veel gegeven...
We zijn terug een paar dagen verder. Ondertussen zitten de White Big Buds 36 dagen (5 weken en 1 dag) onder de 12/12 cyclus. Met de 47 groeidagen erbij zijn ze 83 dagen oud.
De koolstoffilter heb ik gisteren pas bevestigd. Het werd tijd want de geur komt nu wel goed opzetten.
Verder zwellen de buds mooi aan. Blijkbaar lusten ze de BioCannaBoost wel
Ik heb er toch wel al een paar van tussen het net gehaald. Deze waren uit zichzelf losgekomen. Sommige bladeren krijgen weinig licht in zo'n jungle en die gaan eerst.
Ook is zowat alles onder het net gesnoeid en gediefd. Daar bevonden zich ook de oudste bladeren en die zijn al een 5-tal weken geleden verwijderd.
Aantal groeidagen: 47 Aantal dagen in 12/12 cyclus: 47 Aantal bloeidagen: 31 Totaal : 94
Overmorgen zullen de planten 7 weken in hun 12/12 cyclus staan. De laatste dagen heb ik roestvlekken opgemerkt, dat waarschijnlijk aan een calciumtekort ligt.
Nu ga ik net de voeding terugdringen en met het einde in zicht ga ik hier niet te veel meer forceren. Het is vooral op 1 plant.
Comment