Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
4 x White Widow X Big Bud - 1200W LED - 50x100x200
Na 50 bloeidagen, 66 dagen op 12/12 ben ik aan het oogsten. Gisteren de trichs nogmaals bekeken en ze waren klaar naar mijn zin.
Dus enkele dagen vroeger dan voorzien. 3 planten zijn reeds geoogst en de buds hangen met hun hoofdjes naar beneden. Nog 1 plant te gaan straks en dan zal ik wat foto's posten.
Het natte gewicht ga ik niet wegen, vind ik niet interessant want het droog gewicht is tenslotte wat telt.
EDIT
De 4 planten zijn volledig geoogst. Ik heb er ettelijke uren over gedaan maar zo voelde het niet. Altijd leuk oogsten
En hier hangen ze allemaal. Ik had 3 rijen voorzien, maar dat bleek onvoldoende. Dus nog een rijtje extra onderaan gehangen.
46 exemplaren in totaal. 005_22-08-17.jpg
Het totale drooggewicht zal ik pas binnen een tweetal weken kunnen zeggen, logisch. Maar ik ben alvast zeer tevreden!
En dan is er nog een beetje schaarhasj...0,25gr. Goed voor eentje 006_22-08-17.jpg
Er volgt zeker nog een update over het gewicht en een bevinding over het eindresultaat qua effect en smaak.
De volgende ronde ga ik voor Amnesia Kush. Daar ga ik een afzonderlijk kweekverslag over starten binnen x- aantal tijd.
Iedereen bedankt voor de tips en comments de voorbije maanden. Much appreciated!
Greetz, Jack
Last edited by Jack Spliff; 22 August 2017, 17:24.
Reden: Vervolledigen van bericht
Dat ziet er al veelbelovend uit, goed gedaan ! En beter een beetje dan geen schaarhasj, lekker in de pijp met een beetje grinder skuff. Daar bewaar ik mijn bolletjes ook, in de grinder in het opvangbakje.
Helaas deel ik jouw liefde voor het oogsten niet, vind het een rotklus maar ieder zijn eigen ding
Weet je al wanneer je de volgende ronde gaat plaatsvinden ? Of ga je nog pauzeren ? Amnesia Kush klinkt iig goed, ben benieuwd..
Zonet heb ik alles gewogen nadat ik de resterende taken heb verwijderd. Het totaal gewicht na een week drogen bedraagt 151 gram. Mijn streefdoel was 100 gram dus heel tevreden.
Al een paar samples geproefd en het effect is er al, de echte smaak moet nog komen tijdens het curen. Het ruikt al lekker en echt naar weed.
Er heerst vooral een citrusgeur en op de achtergrond dennengeur.
Nog een laatste update.
De buds zitten nu 2 weken te curen in de bokalen. De eerste week heb ik de potten 2x per dag laten luchten voor een 15 tal minuten.
Na de eerste week lucht ik de bokalen 1x daags. Dit ga ik nog een week doen.
De buds zijn goed harder geworden en geven na het openknappen vooral een citrus, en dan meer bepaald sinaasappelgeur vrij.
De smaak is zacht, geen prikkeling in de keel. Een kruidige, lichtzoete smaak.
Het effect is ontspannend, voelbaar zowel in hoofd als lichaam. Het is niet extreem sterk, maar sterk genoeg.
Het is moeilijk om het allemaal zo een beetje te omschrijven. Je zou het zelf moeten kunnen ruiken en proeven.
De enige twee mensen die van deze kweek wisten (buiten heel JD ) hebben een sample gekregen. De ene vond hem lekker, de andere heeft nog niet geproefd.
Deze rookt niet zoveel meer dus naar die zijn mening ben ik benieuwd.
Maar goed, voor mij is ie prima . Geen topper maar zeker een aanrader voor een beginner mits enige basiskennis.
Enkele buds na +/- 3 weken drogen (6 dagen drogen in de kast + 2 weken curen in bokalen) 001___10-09-17.jpg
Comment