Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De 3 doctors gaan lekker , mooie kerstboom vorm , 2,5 week 12/12 . Heb ze deze keer niet getopt.
    Attached Files

Comment

Stond gister nacht nog even in mn hok om te controleren of de dames wel genoeg water hadden toen ik ineens ''dzzzzzzzt'' hoorde en het licht uit ging , lamp stuk ! . Dit is al de 2e lamp die het begeeft in net iets over een jaar. Had helaas geen 2e lamp liggen dus moest ik er 1 halen. 'T is nu weer gefixt , ze hebben 20 uur donker gehad ipv 12 en de temperatuur heeft een tijdje rond de 15 graden gezeten , zou dit genoeg zijn voor de dames om te denken dat de winter er aan komt of kom ik hier nog mee weg ???

Comment

Als je dezelfde cyclus als voorheen aanhoudt kan een dag niet zo veel kwaad.
        Bij een hele lichtcyclus overslaan (als je niet doorhebt dat de lamp stuk is) staan ze 36 uur donker. Dat komt ook weleens voor
        Het is niet goed natuurlijk, en er is kans op stress, maar ze gaan niet meteen dood ofzo.

Je hebt geen geluk met die lampen.
        Welke (e)vsa heb je daar bij, en het is de Sunblaster dual spectrum denk ik ?
        Heb je 'm gedimt ? geboost ?
        Te snel achter elkaar aan/uit/aan gezet ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• kaaiman
          kaaiman commented
          Editing a comment
          Ok dan heb ik ff een foutje gemaakt , lampen gingen normaal gesproken aan om 23.30 en heb dit nu veranderd naar 21.00 , en geluk met die lampen heb ik zeker niet , het waren idd sunblaster dual spectrums en mn vsa is zo'n gewone oude non-digitale die 30.000 kilo weegt. dimmen en boosten doe ik dus niet , maar het zal mischien idd wel aan de vsa kunnen liggen , verouderd ofzo. Ik kom meestal ook niet aan de schakelaars/timer dus daar kan het ook niet aan liggen . Heb nu een 400 watt silvania dual spectrum gekocht , hopelijk doet die het beter dan de voorgangers en anders is het hoogstwaarschijnlijk tijd voor een nieuwe vsa .

Van links naar rechts : onbekende (bagseed) , maple leaf indica , liberty haze . Ze hebben een beetje voedings gebrek maar gaan daar hopelijk geen last van hebben , heb andere aarde gebruikt ( j. Arthur Bower) deze keer , schijnt goed te werken , we zullen zien .Had ze al wat eerder op 12/12 willen hebben maar was te druk , het onbekende zaadje (welke abnormaal groot was) doet het goed en laat haar sex gelukkig al zien , ze heeft ook veel zijscheuten en ik ben benieuwd naar wat voor verassing ze me gaat geven .

Ze wonen nu alle 3 in 20 liter emmers (net als hun doctor zusters)

De doctors doen het prima btw. , happy days !
        Attached Files
        Last edited by kaaiman; 21 November 2017, 03:55.

Comment

Onbekende vrouwtje , maple leaf en de Liberty haze staan nu 11 dagen op 12/12 , de Doctors moeten nog 2 weken .
          Attached Files

Comment

Ziet er op het eerste gezicht helemaal niet slecht uit.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

1 doctor is om , 2 moeten nog een paar dagen . De Maple leaf besloot ballen te groeien dus die is ook om en de liberty haze en vooral het onbekende zaadje doen het prima. Kan maar 1 foto uploaden omdat de rest te groot is !??
              Attached Files

Comment

• aiightt
                aiightt commented
                Editing a comment
                In paint kan je bij formaat wijzigen de pixels verminderen dan kan je alles netjes uploaden

Tnx aiightt , dit is een foto van een week geleden.
              Attached Files

Comment

De overgebleven 3 dames , de liberty haze en onbekende indica staan nu 3 weken op 12/12 en omdat het zo koud is hier (10 - 14 graden lamp uit) gaan die niet zo snel. Er staat nog 1 doctor die morgen om gaat , had een paar dagen geleden al een doctor geoogst die ik nu aan t roken ben , erg lekker en potent maar er zit geen musky skunky aroma in zoals ik die gewend ben van de doctor ( ruikt precies als cheese maar dan zoeter) . De aroma van deze wiet ruikt net zo sterk naar dennen als skunk naar skunk ruikt en ze is zeer potent , dikke couchlock met een euforisch gevoel op de achtergrond. Gaat heel lekker zijn als ze eenmaal gecured is.
                Attached Files

Comment

Eindstand : 195 gram van 3 doctors , bijna 0,5 per watt , t gaat de goede kant op .

Wiet is de beste wiet die ik tot nu toe gekweekt heb. Heeft nog meer THC dan de Maple leaf , smaakt heel lekker , denneboom geur en smaak is idem dito , moet ook zeggen dat ik erg goed gezorgd heb voor de dames deze keer , ben erg tevreden over deze strain ! Effect is zeer stoned , vette couchlock met een heerlijk euforisch gevoel waardoor ik me erg relaxed en op m'n gemak voel.

Wil m'n volgende ronde (nadat de liberty haze en onbekende sativa zijn geoogst) een 600 watt lamp gaan proberen , het is erg koud en krijg zelfs met een olie radiator (800w) de boel niet meer op temperatuur .

Hopelijk zorgt die 600watter ervoor dat het warm genoeg word en ik meer Gr. Per watt krijg uiteraard
                  Attached Files

Comment

Iemand misschien een idee van wat die rechter plant zou kunnen zijn ? En dan bedoel ik indica /sativa . Ze lijkt in mijn ogen op een sativa maar sommige bladeren aan de onderkant ( oude blad) heeft dikke vingers wat me laat twijfelen, de rest heeft veel slankere vingers waardoor ze oogt als een sativa. Anyone ?

Comment

De liberty haze begint nu harde toppen aan te maken , de calyxen vormen zichzelf in rap tempo en ben er wel van overtuigd dat het goed komt met haar, de (sativa/indica) ziet er prachtig uit maar ook erg fragiel , de toppen zijn na 4 a 5 weken nog steeds geen echte toppen maar enkel een paar calyxen in een klein bosje , ik kan nu al zien dat deze dame (als ze al wat word) een heleboel fluff gaat produceren .

Is dit normaal omdat dit een sativa is en worden de takken nog veel voller in de 4 a 5 weken die ze nog te gaan heeft ?

Of kan iemand nu al zien dat dit een flopper is ?

Ze groeit wel maar ongelofelijk traag en ik dacht dat ze trossen bananen aan het aanmaken was maar zag al snel dat dit gewoon het nieuwe blad was ,ziet eruit als kleine gele knopjes die open springen en elk een nieuw blaadje vormen, misschien dat dit normaal is omdat het een sativa is maar in mijn ogen ziet het er uit alsof ze een soort van Dr. Grinspoon toppen aan t maken is.
                      Attached Files

Comment

.....?

Comment

• QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Dat is nou wat je noemt foxtailing, maar dan de slechte variant.
                          Veroorzaakt door hitte en/of lichtstress.

btw. je eigen topic bumpen wordt niet op prijs gesteld, thanks.
                      Bezig...
                      X