Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De eerste keer ...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De eerste keer ...

Hey Hennep,

Ja idd, te ijverig geweest al doende leert men!
    Ik wou dat het al zover was!! aaargh !!!
    Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

Comment

Status: White Widow & SuperSkunk GEOOGST

De White Widow heeft op bloeidag 56 er aan mogen geloven, de schaar erin!
      De SuperSkunk is op dag 57 geoogst geweest. (dit is echt een tegenvaller qua budproductie, niet normaal.veel te veel blad tot calyx ratio) ik heb deze van iemand gekregen, en als ik zijn eigen plantjes bekeek, werden ze precies niet goed onderhouden (ik weet dat hij herma's gehad heeft, geknoei met voeding, temperaturen tot 40 graden etc ...) ik overtuig me er zelf van dat dit voor een groot deel meespeelt, maar ik heb het waarschijnlijk mis. Hoe dan ook is dit geen goeie plant geweest!

Ondertussen heb ik van alles wat er aan mn handen bleef plakken een paar mooie bolletjes hash gemaakt, die erg potent is/was ... ! Dayuuum!

Momenteel staan er in het tentje dus nog:

2x Super Lemon Haze
      1x Power Plant

En het is net 2 dagen bloeiweek 9...

De Hazejes zijn echt knallers geworden! zoals ze allemaal hoorde te zijn! al redelijk veel pistils aan het verkleuren, maar haze soorten moeten meestal wat langer .. wordt tijd dat ik mn microscoopje terug krijg, zodat ik die trichomes kan bekijken!!
      de white widow en skunk heb ik een beetje op gevoel geoogst (en omdat ik niets meer had en ik wist dat ik wel wat hash zou kunnen verkrijgen ) maar ze zagen er allebei rijp genoeg uit!

De powerplant heeft erg veel verkleuringen op het blad, en ik vraag me af of het geen goed idee is om deze ook al te oogsten. misschien toch maar een weekje extra geven , aangezien alles toch wel een weekje stilgestaan heeft na een te grote en te late snoeibeurt. Any expert advice is welcome but then again, ik moet echt mn microscoopje terug hebben. Trichomes tell the whole story!
      Hij is en blijft klein, die powerplant. Misschien is ie niet zo geschikt om te fimmen/toppen ... wist ik veel!

Volgende kweek ga ik echt met 1 soort werken, veel makkelijker! En op die manier kan ik bv 1 plant vroeger oogsten dan een ander, om verschillende highs te krijgen. kwestie van uitproberen

Nu heb ik genoeg geluld, tijd voor de foto's!

Powerplant

Haze geFIMt

Haze

Last edited by Oz; 16 September 2010, 04:01.

Comment

Update:

Dankzij de hulp van Vale ben ik te weten gekomen dat ik thrips op de powerplant heb, whoopdifuckingdoo ...
        Gelukkig heb ik er maar weinig gezien, maar dat verklaart gelijk de zware verkleuringen op het blad. ze worden erg snel geel met bruine plekken.
        Nu heb ik gelukkig mn microscoopje teruggevonden de powerplant heeft al redelijk wat milky trichomes, maar nu ben ik aan het afwegen om ze nog eventjes te laten staan met het risico dat de plant erg wordt aangetast door die beestjes maar wel potenter wordt, ofwel om ze maar om te kappen en misschien een wietje te hebben die nog niet helemaal rijp is.

Ik heb de white widow en skunk eens bekeken onder de microscoop, en denk dat ik ze toch iets te vroeg ge oogst heb ...redelijk wat doorzichtige trichomes nog dus 3 op de 5 planten te vroeg geoogst lijkt me erg zonde !

Gisteravond laat heb ik dus maar de bovenste 4 topjes geoogst van de PP, heel wat milky trichomes, en zo krijgen de toppen eronder wat meer licht , die wil ik wel wat later oogsten met meer amber als de thrips het me toelaten!
        Ze is helemaal niet groot geworden, maar heeft wel dikkere toppen dan de White Widow en SuperSkunk.

De 2 haze soortjes zijn gelukkig beestloos ! *knocks on wood*

Volgende keer maar echt van zaad beginnen, want er zaten beestjes in de potgrond en spint op de bladeren van degene van wie ik de powerplant en haze stekjes heb gekregen !!!

weer een wijze les geleerd

Comment

Bezig...
        X