Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een lekkere gekke kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: een lekkere gekke kweek

gaad daar goed zo te zien he grt

Comment

Ben zeer benieuwd hoe dit er uitgaat komen te zien
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

2 laatste foto's zijn minder zoals je ziet gaan ze na hulp van hoesje er af te halen nog steeds niet verder met groeien iemand idee hoe dit komt?
        Doordat de zaadhoes er twee dagen op heeft gezeten missen ze ook 2 dagen fotosynthese en moet het spruitje alles doen met het reserve voedsel dat in de lobblaadjes licht opgeslagen en kan zelf nauwelijks energie maken. Verder is het mogelijk dat de lobbladen nog gevangen zitten in een vliesje. IMG_1460.jpgIk kan dit op je foto niet geheel duidelijk zien maar de loblaadjes zitten in een vliesje in de zaadhoes. Dit vlies blijft normaal achter in de zaadhoes maar het kan zijn dat het ingedroogd om je lobblaadjes bijft kleven waardoor deze niet open kunnen vouwen en er nog steeds geen fotosythese kan plaatsvinden. Vanzelf gaat dit ingedroogde vlies er niet meer vanaf heel voorzichtig helpen dus als dit het geval is. heb je foto beetje uitgeknipt en vergroot om bete te kunnen zien wat daar aan de hand is. Het lijkt idd alsof er een stuk van dit vlies over de lobblaadjes kleeft. Zelf heb je dit snel gezien natuurlijk. erofpulken me een speldje of zo. Let op dat je niet aan je zaailing trekt want dan heb je meteen wortelschade en loopt je nog meer achterstand op.

zaadje ontkiemd.jpgWat Bella Donna vertelt klopt natuurlijk ook. Als ze bovengronds stilstaat is ze ondergronds bezig.
        Zoals je goed ziet op nevenstaande tekening is er ondergronds heel wat werk te verzetten voordat het bovengronds verder kan.

Grtz
        Last edited by monty; 21 July 2010, 23:52.

Comment

Hey

Ik had er ook 1 die er zo uit zag.
          Beste probeer je meteen het hoesje te verwijderen met je vingers als het niet van zelf gaat
          Mont heb het deftig uit gelegd en heel duidelijk of je plantje het nog gaat redden weet ik niet.

groetjes bella
          God was never on your side..

Comment

hoihoi allemaal ,

ondanks een eng begin van de kiempjes hebben ze zich er toch door weten slaan hier zie je een leuke pic in het midden de Shining Silver Haze omringd door de Big Bang
            Attached Files

Comment

Ah nice toch allemaal erdoor gekomen. Mooizo Nu op volle stoom verder die netten vol scroggen.

Grtz

Comment

inderdaad monty ga de planten mee verhuizen en ze meer groei geven uiteindelijk enkel gaan ze lichtjes stressen door de verhuis denk ik xD

Comment

Moeten ze maar tegen kunnen als je dat verstandig aanpakt zal het wel meevallen.
                  succes.

Grtz

Comment

da gaad goed he killer ik ga volgen dan kan ik al wad zien hoe het in zijn werk gaad he

Comment

Ben benieuwd hoe lang je er over doet om je net vol te krijgen, was zelf namelijk nogal even onderweg.
                      Voor de rest ziet het er hartstikke goed uit!
                      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Yo killer

Is er al weer een update?
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

hier is alweer een gezellige update voor de liefhebbers.

zoals je ziet gaat de shining silver haze er als een speer vandoor met groeien

de big bangs beginnen nu ook al stilaan op te schieten

de allerkleinsten komen op de opstelling nadat ze wat groei hebben ingehaald op de bodem en licht kunnen opvangen op de stelling

verder geef ik nu ook al wortelstimulator mee en hesi supervitaminen om de bodem zo goed mogelijk op gang te brengen , ook geef ik af en toe ook al wat groeivoeding mee waar ze blijkbaar zeer tevreden mee zijn als ik ze zo zie groeien ^^

ook is de shining silver haze al getopt ook zo kan deze al beginnen aan zijn netje volgroeien de big bangs zullen hier binnen enkele dagen ook toe in staat zijn denk ik
                          maar dat is voor onze volgende update binnen enkele dagen

hier nog enkele pics de grootste is de shining silver haze ( foto 2 ) rest allemaal Big bang

veel kijkplezier en comments steeds welkom
                          Attached Files

Comment

ziet er leuk uit killer grt

Comment

lekker gek ook!
                              grtz

Comment

WAJOOOOOOOOOOOOOOOOOO