Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ah gaat lekker zijn gangetje killer. Mooie toppen reeds.
de dames zijn de laatste dagen uiterst dorstig ze vragen 1 liter / dag en op einde van de dag hangen hun blaadjes weer ook dus geef ze 1 liter bij begin van de dag en tegen dat de lamp uitgaat nog een halve liter extra zodat ze kunnen recupereren in de donkere periode .
In het donker verdampt de plant nauwelijks water en is er hierdoor ook veel weiniger worteldruk. Ze neemt int donken nauwelijks water op. Over recupereren kun je dus niet echt spreken als je ze vlak voor of nadat de lanmp uitspringt nog een flinke klets water geeft. Je koelt eventueel je wortelkluit snel flink af door die plons water en dat vind ze helemaal niet fijn. En snel schommelde kluit temperatuur is veel erger dan snel schommelende lluchttemperatuur. Daarnaast staan je wortels dan de gehele nacht in een te nat medium en verstikken ze als het ware. Beter kun je de eerste waterbeurt geven als de lamp een uurtje of twee aan is de plant is dan op bedrijfttemperatuur en de verdamping is dan reeds goed opgang gekomen waardoor er weer een voldoende hoge worteldruk is optstaan om snel het benodigte water uit de bodem de plant in te vervoeren. Als je laat in de dag nog eens wil wateren dan zou ik dit minimaal een uur voordat je lampen uit gaan doen. Ze verdampt dan volop dus neemt snel weer water (en voeding) op. je kluit wort voordat de lampen uit gaan weer een beetje opgewarmt als deze wat koud zou zijn geworden door de klets water (best geef je voedingswater op 22/24 graden) en is er weer voldoende lucht in je medium aanwezig voordat ze de nacht in gaan. Snachts slapen je planten niet ze rusten niet uit! Ze fotosyntheren enkel niet de ademhaling en verbranding gaat gewoon door net zoals de groei. doordat er geen fotoshynthese is heeft de plant nu ook geen cp2 nodig en vernauwd ze de huidmonden tot het minimale. Ze verdampt nu enkel nog om te koelen maar doordat in de nacht je temp zowizo zakt zal ze maar heel weinig verdampen. Ze het vlak voor dat ze de nacht ingaan moeilijk maken zou ik dus als ff kan niet doen.
idd het gaat zeer goed deze kweek
heb daarnet ook stiekum eens aan de buds gevoeld en man ze voelen megahard aan dus dat is niet zo slecht denk ik dan voor week 5
volgende week de laatste boost nog en dan afbloeien en tricho's in het oog houden ^^ normaal moeten ze nog lang staan ma ga kijken hoe ik het oplos met verhuis als ik mogelijkheid heb om ze mee te verhuizen doe ik het ook en laat ik ze wat langer staan nog.
ff vraagje de pk 13/14 is volgende week 4e week dat ik dat geef ma zou ik nog weekje extra voeden ? of gewoon daarna wateren en zo verder werken ?
het is weer tijd voor de wekelijkse update ^^
ze hebben nu 5 volle weken bloei achter de rug de pk 13/14 wordt nu ook gegeven op zijn hoogste punt ( 15 ml/10 l ) verder doen de planten het heel goed de toppen blijven zich mooi ontwikkelen en de trichomen blijven schieten .
hier hebben jullie nog enkele pics hoop dat je er van kan genieten ^^
dat ze aan de warme kant lijken te hebben kan wel hoor monty ben namelijk donderdagavond vertrokken hier en vanmorgen pas terug thuis gekomen van het feesten xD dus ze hebben wel veel drorst en ja de lange bladeren die dicht bij de lamp komen verschroeien wel wat maar te warm in men tent is het niet hoor nog steeds 23 - 24 graden hierzo ^^
Comment