Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een lekkere gekke kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

een lekkere gekke kweek

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

en weer ben ik van de partij maar deze keer met iets geks.

na een idee te hebben gehad en veel meningen te hebben gehoord van vele JD'ers ga ik toch aan de slag gaan.

het idee gaat als volgt :

* gewone scroggopstelling met daarbij een verticale scroggopstelling lans de zijwanden en de achterwand en na een goede raad van onze oude vertrouwde monty ga ik naar idee van hem ook het plafond meedoen

* er komt een HPS lamp in van 600 watt zonder kap waarbij deze dus verticaal wordt gehangen

* voor deze kweek ga ik meerder planten gebruiken omdat dit anders te lang gaat duren

zo had ik hiervoor gedacht : 2 planten voor gewone scrogg
    2 planten voor elke wand
    en daarbovenop nog eens 2 planten per wand
    d.m.v een soort stelling ongeveer halfwerwege
    mijn kweektent ( om tijd te sparen xD)

na dit ongeveer uitgerekend te hebben ga ik hiervoor dus om en om de 14 planten gebruiken voor een snel resultaat te verkrijgen .

welke soortjes hier allemaal inkomen is nog onzeker maar ga eerst alles halen wat ik nodig heb + zadenbanken afschuimen om goede resultaten te gaan verkrijgen

volgende keer dat ik hier een post zet gaan jullie zeker mijn opstelling zien in mijn tent + de keuze van de zaden

ga op dit verslag zeker veel tijd en energie steken om het zo prachtig mogelijk te maken voor alle JD'ers

tot dan mogen jullie alvast ook mening geven over dit idee en over welke soort ik het beste ga nemen voor deze speciale kweek

tot Gauw JD'ers het is zeer kortbij dit idee

mvg Killercore
    52
    Super
    69,23%
    36
    Gewoontjes
    19,23%
    10
    Pover
    5,77%
    3
    Slecht
    5,77%
    3

Re: een lekkere gekke kweek

Ik blijf je volgen Zolang jij een Belladonna in je tentje zet kom je van mij niet af
    God was never on your side..

Comment

die komt er zeker in bella beloofd ^^ ga de jouwe aan achterwand plaats geven ^^ blikvanger xD

Comment

jeuhj weer zoon leuk experimentje, daar houd ik nu van super killer dat je zulke dingen gewoon probeerd.

Zal zeker volgen.

Grtz

Comment

Leuk idee je tent "echt" vol maken. Ben benieuwd, ga je volgen.

Grts MG

Comment

Jawol dat is lache.

Ik ga het ook zeker volgen
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Interresante kweek Killercore, dit is weer eens iets anders dus ik houd je ook in de gaten!

Comment

Lijkt me vette shit Killercore, suc6

Comment

ik zal je volgen hoort er goed uit
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

Comment

aaaaaaaaaaaaaaaaaa dit gaad weer leuk worden ze ik ga u zeeker volgen man succ6 he

Comment

zo vrijdag ga ik om alle materialen

de opstelling ga ik al bouwen van het weekend hiervan zorg ik voor voldoende foto's en eventuele uitleg

zaden zijn reeds ook besteld het gaat dus een rondje Big Bang worden van Greenhouse

eens ik alle dingen op orde heb gebracht en ineengestoken gaat de eigenlijke kweek van start gaan hou jullie oogjes open op dit weekend

greets killercore

Comment

Attached Files

Comment

hey killer ik hou ervan dat mensen proberen. Ik hoop en weet zeker dat het goed ga komen en met ons JDers zal da zeker lukken. Ik volg het.
                          grtz een wietroker is geen onruststoker

Comment

zo mijn tent is opgesteld voor de test.
                            mijn rekje is afgewerkt net de plankjes moeten er nog opgelegd worden voor de stelling
                            lamp hangt nu verticaal naar onder toe nadien ga ik ze waarschijnlijk wel horizontaal hangen zonder kap zodat het dakje ook weer wat licht krijgt

soortjes staan ook vast nu er komen in :

3 x shining zilver haze R.Q.S voor bodemscrogg
                            10 x Big bangs voor de zijwanden + dak
                            2 x killer gesponserd voor deze kweek van BellaDonna haar plantjes gaan aan achterwand aan de onderkant komen te staan

info soortjes :

Shining Silver Haze:

De Shining Silver Haze is ontstaan in de USA in de jaren zeventig. Het is een kruising van Colombian, Mexican, Thai en Jamaican. De Haze heeft over het algemeen een wat langere bloeiperiode dan andere cannabis soorten, bij deze Shining Silver Haze is dit toch slechts 8-9 weken. Waar de meeste haze soorten 14 weken nodig hebben. Haze soorten staan bekend vanwege hun hoge kwaliteit en wordt daarom ook veel gebruikt voor medicinale doeleinden. Ook de Shining Silver Haze is weer wiet soort van de hoogste kwaliteit. De effecten zij zwaar en stoned.
                            Genetica: indica
                            Hoogte: 70-80 cm
                            Effect: stoned (krachtige smaak)
                            THC: 20%
                            Bloeitijd: 8-9 weken
                            Opbrengst: +/- 450 gram/m2
                            Oogstmaand: eind oktober

Big Bang :

Deze Big Bang van Greenhouse is bekend geworden doordat deze wietplant gebruikt is door James Burton als medicinale cannabis in Nederland. De Greenhouse big bang is een makkelijke marijuana plant en zeer geschikt voor beginners. De cannabisplant is sterk en groeit vrij compact. De opbrengst is zeer hoog en daarbij is dit 1 van de voordeligste vrouwelijke wiet zaden op de markt.
                            Prijzen: 3e prijs High Times cannabis cup 2000.
                            Genetica:Effect: Zeer bekend om zijn geneeskrachtige eigenschappen. De werking is Relax en kalmerend.
                            Bloei binnen:Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 500 gr/plant.

THC: 13.13%
                            CBD: 0%
                            CBG: 1.43%

Het soortje van Bella ga ik de juiste naam nog eens vragen en dan hier ook meer info over weet de naam niet meer juist ?

geniet van de pics
                            Attached Files

Comment

Mooi gedaan man!!! ben reuze benieuwd en ga je zeker volgen
                              'T lijkt alleen zo net alsof je klimop gaat kweken
                              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

Bezig...
                              X