Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heel mooi killer maar nu ik had gezien dat je hem (lamp) horizontaal hangde was het toch beter vertikaal en liefst in midden zodat je al het licht kan gebruiken.
zoals sommigen onder jullie al weten had ik enkele dagen geleden al shining silver haze gekiemd hier zien jullie al 2 foto's ervan 1 staat al mooi recht ondertussen ook al hoesje kwijt bij allemaal maar 2 doen voorlopig niets maar hoop dat ze erdoor komen ^^
in dat bakje zie je de Big Bang die ligt te kiemen wel wat onduidelijk maarja heb ook oudere camera
zondag hoop ik paar pics te hebben van de jonge plantjes in de tent
ik ga tot 14/08/2010 groei geven en zet ze dan in bloei zo zal ik al een mooi netje vol moeten hebben
tussendoor ga ik zeker nog fotoupdates doen wekelijks zodat jullie hier ook kunnen genieten van men leuk scroggje
Ze groeien echt wel maar wel zo dat jij het niet kan zien ze zijn bezig met de wortel te maken.
ze zien er mega goed uit maak je is wat minder zorgen.
Geef ze en week de tijd en dan zal je zien dat ze er heel anders uit zien.
Comment