Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een lekkere gekke kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: een lekkere gekke kweek

om jullie even te laten zien hoe snel ze groeien ff een tussentijdse update na 3 dagen sinds de vorige update

nu meten de planten ondertussen tussen de 40-45 cm

dus ga ik vervolgens de planten ook dit weekend ook in bloei laten gaan vermits ze nog eens stuk hoger worden na de eerste 2 weken bloei en zo het net goed gevuld gaat geraken

hier even 2 foto's 1 van 3 dagen geleden en 1 van vandaag zodat jullie kunnen zien hoe goed ze opschieten ^^

grtz van jullie gekke kweker Killercore
    Attached Files

Comment

Jeuh gaat als een tierelier daarzo.

Grtz

Comment

klopt monty van zaad naar dit resultaat is bereikt na ongeveer 4 weken groei eens zien wat het volgend weekend gaat zeggen en vooral binnen 2 weken ben benieuwd naar de uiteindelijke hoogte

zal ongeveer wel juist zitten met men schatting en een tamelijk netje vol hebben en laat de bloei dan maar komen ^^

grtz

Comment

ziet er goed uit killer,

Comment

Hoi,

hier nog enkele foto's na 3 dagen 12/12

zoals je kan zien gaat ze het netje toch redelijk goed vullen ze bedekken nu onderaan al heel goed het netje en hoop dat dit zo blijft gaan zodat we een mooi netje krijgen ^^

Laatste foto is de shining silver haze die als bodemscrogg wordgebruikt deze heeft ook al mooie takjes aangemaakt

alle planten zijn inmiddels 2 x getopt zodat ze veel takken krijgen om het netje te vullen ^^

grtz killer
            Attached Files

Comment

Haha leuk topic is dit! Ga het nu zeker volgen

Bedankt nog voor de hulp!

Comment

Gaat heel mooi daarzo killercore. Denk dat je het mooi vol krijgt binnen nu en een weekje of twee. Nice

Comment

hier enkele pics na een weekje 12/12

plantjes zijn zeer snel gegroeid deze week zoal je zelf kan zien en ze gaan zo nog een weekje door

de draad aan de zijkanten heb ik moeten weghalen wegens te felle warmtegeleiding en om veel schade te voorkomen aan de planten heb ik deze weggehaald

volgende keer eens een cooltube proberen ^^

grtz killer
                  Attached Files

Comment

Comment

Ziet er erg yummie uit man, gaat de goede kant op. jammer dat je een deel van de scrogg heb moeten verwijderen
                      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

zo dat gaat hard kan wel geloven dat het er warm wordt maar zie er goed uit
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hoppa, ff niet gekeken en BAM, wat een planten alweer!
                          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

hier zijn we weer voor de wekelijkse update

nu staan ze welgeteld 2 weken op 12/12 dus de bloei gaat nu stilaan goed op gang komen

ben benieuwd hoe snel de toppen zich nu gaan ontwikkelen hier en daar zie ik al enkele kleine haartjes en het netje is goed volgekomen dat zullen jullie ook wel zien aan de leuke pics

grtz Killer
                            Attached Files

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio View Post
                                die verticale scrogg had ik enorm men vragen bij, idee op zich lijkt me idd het proberen waard, echter hoe jij het uitwerkte lijkt me vragen om problemen, je plakt je planten als het ware tegen de zijkant van je kast, in je donkere periode moet dat mooie resultaten geven, lalles kleeft van de vochtigheid tegen de zijkant, en dan wordt het weer licht, verbranden er blaren, of drogen ze tegen d ezijkant van je hok.
                                mij lijkt het absoluut noodzakelijk een tweede net te spannen, op een cm of 5 van de wand van je kast, en dan nog een op kweetni 25 cm ofzo, en daartussen laat je ze groeien, zodat er rondomrond altijd ventilatie bij kan

Comment

Bezig...
                                X