Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hard work ? zo bekijk ik het niet hoor me plantjes mogen hard werken ja ik geef ze enkel water en voeding zodat ze hard kunnen werken terwijl ik Chill ^^
omdat er enkelen zitten te vragen om een update zal ik onze geliefde JD'ers eens gelukkig maken met meedere pics
de buds vertonen ontzettend veel trichomen en groeien spectaculair
de tent staat bombol met toppen die qua lengte en dikte zeker goed zitten
bij deze gaat week 5 van start en de pk 13/14 wordt alweer verhoogd tot 7.5 ml / 10 liter water de canna bloeivoeding blijft op 50 ml / 10 liter en natuurlijk geven we ze nog steeds 1 keer per week een vitemineboost bij zodat ze sterk en gezond blijven
geniet van de pics en laat zeker een mening achter ^^
de dames zijn de laatste dagen uiterst dorstig ze vragen 1 liter / dag en op einde van de dag hangen hun blaadjes weer ook dus geef ze 1 liter bij begin van de dag en tegen dat de lamp uitgaat nog een halve liter extra zodat ze kunnen recupereren in de donkere periode .
verder heb ik nog ff wat snel shoots gemaakt toen de lamp uitsprong kan je al mooi de buds op zien die in aanmaak zijn en moet zeggen ben er tevreden over ^^
ze steekt ook volop energie in de toppen de grote bladeren worden ondanks de voeding die ik geef toch geel dus denk dan op zich dat dit wel goed is als ze zoveel energie in haar toppen steekt ^^
Comment