Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een lekkere gekke kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: een lekkere gekke kweek

Mooi gezicht man die muren vol.

Comment

zie er goe uit mooie volle tent zo wil ik ze ook wel
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Dat ziet er echt nice uit killer, hoe lang moeten je schatjes nog??
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

na een hele kweek zonder problemen te zitten zijn er nu masaal gele bladeren bovengekomen op amper 2 dagen tijd
          het is de laatste week dat ze voeding hebben gekregen en krijgen nu de hele week nog zuiver water vooraleer ze een weekje droog komen te staan.

zoals je ziet zijn de toppen wel mooi ontwikkeld mooie grote dikke exemplaren

volgens mij is de plant stilaan aan het afsterven maar ben er niet zeker van iemand die hier een andere mening over heeft ???

grtz killer
          Attached Files

Comment

Is wel zeer rap gegaan voor sommige planten zo te zien , beetje te warm ook denk ik ,kan dat ?

Grtz Hash
            Geniet nooit met mate !

Comment

dit is niet normaal man azo een toppe seg ja man killer ben eens benieuwd wad daar van gaad komme man grt

Comment

temperatuur in tent is 23-24 graden als de lamp brand de linkerkant kan wel wat warmte lijden omdat ze pal naast de lamp groeien maar de rest heeft er geen last van omdat ik daar me thermometer heb gelegd en daar toont ie 23-24 graden dan dus dat is het rare :p

Comment

Waarschijnlijk haalt je plant alle voeding uit de bladeren nu en hij is bijna klaar.
                  Ook dat je stopt met voeden zal de plant merken en juist daar door de bladeren zijn voeding gaan gebruiken.
                  Maar wat een mooie planten zeg knap gedaan hoor

groetjes bella
                  God was never on your side..

Comment

zo dat zijn zeker mooiie planten gaat erg goe daar bij jou ben benieuwt hoeveel je er af ga halen
                    en of het een lekker rokertje is

rustig
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Wat raar die gele bladeren ineens. Verder ziet het er erg leuk uit
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

ondaks de gele bladeren ziet het er meesterlijk uit lekker vol

Ben benieuwd naar het eind resultaat!!

grtz..
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Dit lijkt me een Mg tekort. je wortels compenseren een te hoge ph door Ca extra op te nemen. Hierdoor zakt de ph dan weer in de wortel. Dit gaat goed totdat je Ca buffer in j medium op is. Dan kan plots je bodemph erg fluctueren en hierdoor kan het zijn dat Mg niet meer beschikbaar is daarnaast is het zo dat Ca een rol speeld bij het omzetten van van ammoniumverbindingen in nitraat. bij een Ca gebrek zie je dus ook vaak een N tekort optreden omdat de N minder goed beschikbaar is in ammoniumverbindingen dan in nitraten.

Ik zou een snufje zeewierkalk geven en eenmalig een waterbeurt geven met 3 gram MgO per liter. Verder zou ik me er niet drukker om maken zo opt einde van je kweek.

grtz

Comment

voila na ze zondag gekliefd te hebben staan de planten nu iets wat te trippen van de stress einde deze week gaan ze voor 3-4 dagen nog de donkere in en dan knippen tijd
                            dit doe ik omdat de trichomen mooi milky zijn en wil een high weedje behouden
                            ze zijn gekliefd nog voor het ietsje meer thc en de donkere periode om de laatste boost te geven ^^
                            door te klieven neemt de plant geen tot zeer weinig voeding op en weinig water zodat de plant idee heeft van uitdrogen en zich hiertegen gaat beschermen dmv meer trichomen aan te maken
                            donkere periode geeft ook stress aan de plant waardoor de thc zich nog ietsje harder gaat ontwikkelen en de plant het noorden volledig kwijt is

verder ben ik wel benieuwd wie denkt hoeveel ik van deze kweek ga afhalen dus als je mening zegt over me kweekje mag je steeds schatting bijplaatsen

daarna ga ik deze eens nat wegen en na 2 weken het droog gewicht

hier nog enkele pics van me topjes en de trichs

greets killer
                            Attached Files

Comment

oeh oeh geile foto's were en lekkere topje sheb je kerel en nu hopen dat het smaakt

Comment

We zijn er bijna zie ik

Succes met het einde

Grtz

Comment

Bezig...
                                X