Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x RQS Candy Kush onder Mars Hydro II "400W"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jurze View Post
    Nogmaals bedankt voor je reactie Flip.
    Nog even een funfact: Als je een "tri-leaf seedling" topt, krijg je niet 2, maar 3 hoofdtoppen!
    wow dat is goed nieuws voor je en nou wete we waar de tri voor staat^^

Comment

jurze update^^

Comment

Yes, bij deze weer een update!
        We krijgen ondertussen een mooie laag toppen.
        Is dit een goed moment om naar 12/12 te gaan en het netje wat hoger te hangen, of kan ik beter nog even wachten?
        Dit is mijn eerste scrog, dus iemand met ervaring is zeer welkom

19126046_1344476518955523_1121708231_o.jpg19179507_1344476475622194_601795774_o.jpg
        Attached Files

Comment

Succes met de Marsh. ik ben erg benieuwd wat het resultaat van zon ding gaat zijn
          Werk zelf enkel met zelfbouw, vertrouw die zooi van de winkel voor geen meter.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjalf_The_Green View Post
            Succes met de Marsh. ik ben erg benieuwd wat het resultaat van zon ding gaat zijn
            Werk zelf enkel met zelfbouw, vertrouw die zooi van de winkel voor geen meter.
            We gaan het meemaken !
            ik wil zelf eigenlijk ook wel mijn eigen verlichting bouwen, maar volgensmij zit je dan al snel aan 500,-. Deze lamp heb ik destijds voor 200,- gekocht dus dat scheelt toch een stuk.
            maar met wat hulp van de leden hier (die me kunnen vertellen welke led's en drivers ik moet hebben etc.) wil ik binnenkort maar eens wat gaan bouwen!

Comment

In bloei zetten kan je altijd. Na een maand ongeveer kan je ze op 12/12 overschakelen. Zelf verkies ik een langere groeiperiode.
              Vandaag zit ik op 44 groeidagen, en de eerste dag van een overgangsperiode. (ik schakel over van 18/6 naar 12/12 in een periode van 6 dagen, elke dag een uurtje minder licht) Vanaf maandag zit ik dus op 12/12.
              Het is ook mijn eerste binnenkweek & onder scrognet. Hier mijn kweekverslag: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...led-50x100x200

Succes!!!

Jack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                In bloei zetten kan je altijd. Na een maand ongeveer kan je ze op 12/12 overschakelen. Zelf verkies ik een langere groeiperiode.
                Vandaag zit ik op 44 groeidagen, en de eerste dag van een overgangsperiode. (ik schakel over van 18/6 naar 12/12 in een periode van 6 dagen, elke dag een uurtje minder licht) Vanaf maandag zit ik dus op 12/12.
                Het is ook mijn eerste binnenkweek & onder scrognet. Hier mijn kweekverslag: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...led-50x100x200

Succes!!!

Jack
                Hey Jack,

Thanks voor de info! Ik ga haar deze week ergens in bloei zetten.
                Mijn doel is nog steeds om gewoon een keer een plantje zonder problemen groot te brengen en ik vind het nu wel mooi geweest voor de groeiperiode
                Bedankt voor de link, ik ga je volgen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurze View Post

We gaan het meemaken !
                  ik wil zelf eigenlijk ook wel mijn eigen verlichting bouwen, maar volgensmij zit je dan al snel aan 500,-. Deze lamp heb ik destijds voor 200,- gekocht dus dat scheelt toch een stuk.
                  maar met wat hulp van de leden hier (die me kunnen vertellen welke led's en drivers ik moet hebben etc.) wil ik binnenkort maar eens wat gaan bouwen!

Ik zit nu ongeveer op 600 euro aan kosten en over de 70 uur aan werk...dus ja weet waar je aan begint maar het ligt er naturlijk wel aan in hoeverre je alles zelf wilt doen en welke materialen je gebruikt. Dat is dan wel inclusief klein materiaal en alles bij elkaar...en ongeveer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjalf_The_Green View Post

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e-straat/page5

Ik zit nu ongeveer op 600 euro aan kosten en over de 70 uur aan werk...dus ja weet waar je aan begint maar het ligt er naturlijk wel aan in hoeverre je alles zelf wilt doen en welke materialen je gebruikt. Dat is dan wel inclusief klein materiaal en alles bij elkaar...en ongeveer
                    Haha, ik weet waar ik dan aan begin Maar een leuk hobby project is nooit verkeerd toch? :p
                    Ziet er leuk uit, ga ik volgen!

EDIT: Hierbij ook even een foto van hoe het plantje er ondertussen bij staat:
                    19212891_1729733680374831_1628429011_o.jpg
                    Last edited by Jurze; 16 June 2017, 15:19. Reden: Nieuwe foto toegevoegd

Comment

mooie foto niets aan te merken zo te zien wel dat je bladeren beetje nar onder kleuren was je plantje pas wakker toen je de foto trok of ben ik weeeral aant fantaseren?(is zeer goed mogelijk)

Comment

naar onder gekruld bedoel ik niet gekleurd lol

Comment

werkt dat net een beetje? dat is zon elastiek achtig scrognet toch? heb ik ook net besteld, ziet er verder prima uit wel erg bebost

Comment

• QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Noop, dat zijn steunnetten die verkocht worden als scrognet.
                            Scroggen gaat niet goed omdat elastiek meerekt.

Oorspronkelijk geplaatst door chronic yields View Post
                          naar onder gekruld bedoel ik niet gekleurd lol
                          Ja ze stond een beetje droog, dus vandaar de blaadjes omlaag.

Ganjalf_The_Green Yes klopt, werkt waarschijnlijk prima, maar ik denk dat ik het toch niet helemaal goed heb gedaan :/
                          morgen weer foto's!

Comment

zo te zien van de vorige foto is er nog weinig gescrogd. Het idee is om de plant dan naar boven te laten groeien door het net heen en vervolgens dan boven het net terug naar beneden te halen en met haakjes of iets de takken aan het net te haken om ze zo wijd mogelijk te laten groeien.

Comment

Daar was ik mij van bewust, echter wilde dit niet lukken. De plant was enkel bezig met het breder maken van de zijtakjes en vooral in de breedte groeien. Zelfs met de lamp helemaal bovenin de tent kon ik haar niet laten strekken. Vandaar dat ik het netje even weg heb gehaald, ze kan nu lekker gaan bloeien op de normale manier. Ik heb liever een goede normale plant dan een slecht gescrogde plant daarnaast denk ik dat ze dankzij de LST en het toppen alsnog wel een wat grotere opbrengst zal leveren dan normaal! Morgen een foto van hoe ze er nu bij staat.

ze staat er ondertussen zo bij, een mooie platte plant met veel toppen aan de bovenkant

19264902_1733259443355588_1982618363_n.jpg
                              Last edited by Jurze; 19 June 2017, 17:32. Reden: Foto toegevoegd

Comment

Bezig...
                              X