Dat licht briesje heb ik ook toegepast en kan alleen maar zeggen dat ze er een mooi stammetje van hebben gekregen. Het is voldoende dat ze heel lichtjes bewegen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt
Collapse
X
-
dag 8 van de 2 overblijvers beetje spa blauw gegeven
vandaag de 5x dfa autofem van superstrains en 1x huismerk easy rider van wietzaadjes in hun potten gezet ze waren binnen 36uur allemaal ontkiemd met vrij lang worteltje al zo snel!!
de volledig rechtse 2 zijn 8dagen oud de rest is van vandaag
keep your fingers green Grtz chronic
Comment
-
dag 10 voor de 2 grootse en dag 1 voor de 5x dfa uto en easy rider
de 2 grote hebben wa spa blauw gekregen de rest niets
enkele fotos
btw het is zo cool als je lamp pas aan staat hangende bladeren en na ongeveer 3 uurtjes als ze echt wakker zijn staan ze terug kaarsrecht ;D
GRTZ chronicAttached Files
Comment
-
thanks brouwer !!de tent zelf raad ik wel niet aan mars lampen zijjn wel awesome
de reden dat ik de tent afraad is dat als ik mijn kamer volledig verduister en licht is aan zie ik toch paar lichtpuntjes door de tent en met een paar bedoel ik meer dan 5 stipjes in totaal ,dus ga ik in de bloei extra opletten op hermas en mijn kamer altijd donker houden.
Comment
-
update dag 11 voor 2 grootse pas wa water ggeven spa blauw
dag 2 voor 5dfa en 1 easy rider
de kleinere van de oudere plantjes is echt een handicap aant worden en is pas vandaag eerste keer in 6 dagen wa gegegroeid precies haar blad is gekruld en tlijkt leeggezogen buwwww idkkkkkkk fk it .....Attached Files
Comment
Comment