Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

dag 3 sinds de eerste boven kwam klein beetje water ggegeven 1ste keer in 3 dagen
    vandaag filter inline fan en combiconnect gekregen alles geinstalleeerd^^ hier een paar fotos
    Attached Files

Comment

Filter kan je er nog wel even af laten hoor, duurt nog wel even voor je deze plantjes gaat ruiken

Comment

Ik zit nu op dag 42(enkel groei) en heb m'n filter nog niet geplaatst. Niet dat je nog niets ruikt, al valt dat wel nog mee. Zal hem nog genoeg nodig hebben tijdens de bloei

Comment

oooo wow dat is nog een tijdje dacht dat ik binnen 10dagen al wat ging ruiken wist niet dat het zo lang kon duren thx jack

got u jurze ^^

Comment

dag 4 de grootste is van de een naar ander dag flink gegroeid zij gaat snel vanaf nu denk ik
            miniem hoeveelheid water gegeven sinds gister klok van 24u naar 18/6

may be Jahh be with us GRTZ chronic
            Attached Files

Comment

dag 5 klein beetje water gegeven

lekker jointje hmm amneesje goodnight everyone!!
              Attached Files

Comment

daarnet 5x dfa autofem van superstrains en 1 huismerk easy rider ter ontkieming gelegd deze keer in spa blauw want tentje is veel te leeg kleine update over plante volgt binne 3uurtjes

Comment

dag 6 van ontkieming de 2 kleine plantjes doen niks denk dat ik ze morgen weggooi heb 6 zaadjes ter ontkieming gelegd paar uur geleden die komen er morge of overmorgen bij hebben we 6a7 plantjes eh
                  Attached Files

Comment

Waarom zou je die weggooien??? De plantjes zijn nog geen week oud. Als je wiet wil kweken ga je ook wat geduld moeten kweken

Comment

Ik zie dat je water bij de 'stam' schenkt, probeer dit niet te doen en juist iets eromheen als het kan.

Jonge/kleine steeltjes houden niet zo van water.

Succes.. Jah bless

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                        Waarom zou je die weggooien??? De plantjes zijn nog geen week oud. Als je wiet wil kweken ga je ook wat geduld moeten kweken
                        dus er is nog hoop ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franco1983 View Post
                          Ik zie dat je water bij de 'stam' schenkt, probeer dit niet te doen en juist iets eromheen als het kan.

Jonge/kleine steeltjes houden niet zo van water.

Succes.. Jah bless
                          true zal er op letten may Jahh be with us

Comment

dag7 vandaag geen water dat ze maar lekker zelf zoeken ernaar ...

Grtz chronic
                            Attached Files

Comment

Komt wel goed. Er is nog donkere aarde te zien, dus daar is het nog nat. Goed dus dat je ff geen water geeft. Je zal nog verschieten welke plant het zal worden mits wat goede verzorging.

Comment

thx jack ik wil dat ze stevig wortelen daarmee en ik zou een ventilatortje moeten halen voor een licht briesje..

Comment

Bezig...
                                X