Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st attempt 3xak47 3xogkush mars hydro reflector 720watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door SSH View Post
    Je hoeft je rode licht niet aan te zetten.. zonde van je energieverbruik. Je planten zijn in de grroei en hebben 'coole' kleuren nodig dan de 'warme' rode kleuren die ze juist nodig hebben om te bloeien. Je kon anders net zo goed een hps lamp plaatsen.

meer info over licht:
    https://ledheadgrowlights.com/blogs/...ight-led-color
    Toen ik met TL buisjes kweekte werd mij altijd aangeraden om zowel cool white als warm white te plaatsen in de groei.
    Natuurlijk kan het zonder rood licht, maar bij mij vinden de planten het een stuk aangenamer met beide aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post

Als ik mij niet vergis staat kk voor kanker en ik ben nog van de generatie waarin dit een vreselijke ziekte is waaraan helaas (ook in mijn eigen omgeving) teveel mensen aan dood gaan in plaats van een stopwoordje.

In mijn tijd riepen wij dat niet te pas en te onpas, zal wel een dingetje van de jeugd zijn maar ik vind het ongepast .

Bedenk ook dat er hier mensen zijn die medicinaal kweken in de hoop genezing te vinden voor zichzelf of dierbaren.

ooo zo bedoel je oke nu snap ik hem ja man volkomen gelijk ben wel wa jonger en word wel eens gebruikt in de vriendenkring ma is zeker geen excuus je hebt volkomen gelijk ik zou meer moeten nadenken voordat ik zoiets doms zeg mijn excuses hiervoor ik wou zeker niet opzettelijk iemand kwetsen zal er in de toekomst zeker op letten .

GRTZ chronic

Comment

• Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Als ik je aan het denken heb gezet dan is mijn doel bereikt, excuses aanvaard

ja mijne doen het ook beter sinds ik beide switches aan heb jurze^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SSH View Post
        Je hoeft je rode licht niet aan te zetten.. zonde van je energieverbruik. Je planten zijn in de grroei en hebben 'coole' kleuren nodig dan de 'warme' rode kleuren die ze juist nodig hebben om te bloeien. Je kon anders net zo goed een hps lamp plaatsen.

meer info over licht:
        https://ledheadgrowlights.com/blogs/...ight-led-color
        zal zo wel zijn hoor sowieso thx voor de tip hoor maar somehow lijken ze toch lekkerder te gaan en in mijn ogen zuipt het nietmeer dan een ps4 denk ik dus qua stroom maak ik me niet druk van rekeningen

Comment

JD's energiekosten calculator

Bij gebruik van rood licht in de beginfase strekken zaailingen wat meer.
          Bij meer blauw licht blijven ze compacter, dan krijgen ze wat meer vertakkingen op dezelfde lengte.

Dat beginstadium is inmiddels gepasseerd en nu is het gewoon zoveel mogelijk licht geven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            JD's energiekosten calculator

Bij gebruik van rood licht in de beginfase strekken zaailingen wat meer.
            Bij meer blauw licht blijven ze compacter, dan krijgen ze wat meer vertakkingen op dezelfde lengte.

Dat beginstadium is inmiddels gepasseerd en nu is het gewoon zoveel mogelijk licht geven.
            Thx voor de info maat. Heb het ook toegepast

Comment

ja flip heb je sowieso gedaan dankuwell voor me een beetje terug de realiteit in te sturen .

GRTZ chronic

Comment

dag 23 voor de grootse 2 heb extreem weining tijd het is meer een fotoverslag
                ogkush of ak47 van sumo seeds 2 stuks DSC01899.JPGDSC01899.JPGDSC01902.JPG

5xdfa superstrain autofems DSC01901.JPGDSC01904.JPGDSC01903.JPGDSC01906.JPGDSC01905.JPG

easy rider auto huismerk wz DSC01900.JPG

ene foto van het blad beginnende overvoeding of teveel water ? DSC01907.JPG

GRTZ chronic

Attached Files

Comment

Dag 25 groei dag 1 bloei voor de grootste de rest laat geslacht zien witte pistels onder de takje

de og kush en ak47 het is de ak die bloeit volgens mij de AK: DSC01918.JPG de OG kush DSC01920.JPG

easy rider DSC01917.JPG

dfa superstrains DSC01922.JPGDSC01921.JPGDSC01924.JPGDSC01924.JPGDSC01923.JPG

het geheel DSC01925.JPG de rechter voorste is de bloeien de oudste dus haar bladeren hangeb volledig en de pot is veel zwaar teveel water??

GRTZ chronic
                  Attached Files

Comment

dag 29 blei 4dagen voor de grootste vergeling van blad teveel water of stikstof tekort?plzz weet me geen raad meer heb de bladprobleemoplosser geprobeerd ma twijfel tussen teveel water of N tekort comments welkom

bij sommigen alleen onderste bij de grootste ook de hoger gelegen bladeren en de nieuwe
                    Attached Files

Comment

Bloei en groei?

Comment

Teveel water denk ik. Stikstof kan ik niet zien met dat paarse licht.

Probeer ook wat meer langs de rand van de pot water te geven.

!(◎_◎)
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

aight thx qnq ik heb haar teveel water gegeven ik denk als ik zo denk hoeveel ik haar heb gegeven zal ze na een week pas herstellen vrees ik en die gele bladeren zullen herstellen na tijd toch^^ tzit nu ook op de hoger gelegen bladeren

Comment

pfft mannen tgaat overdreven slecht alle planten worden geel ik ga morgen een foto posten plz help me dan heb vanalles opgezocht de afgelopen week weet me geen raad meer pffft

Comment

Hoe is het vergaan?
                              Ad usum proprium!

Comment

Bezig...
                              X