Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Anastecia , santa maria & NY-hog kweekje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Anastecia , santa maria & NY-hog kweekje
sorry , pic's nog niet aan toegekomen ,
tumble trimmer(geoogste santa en hoofdtop anestecia) voor het eerst gebruikt , had er meer van verwacht maar toch serieuze tijdsbesparing eens je weet wat kan en wat niet
voor de rest , dochters blijven maagd en krijgen redelijke tetten op dus ja , all goes wellGanja is my medication , ganja is my cure ;
smoking marihuana for sure !!!
Comment
-
nee, de braak ligt er nog steeds braak bij maar momenteel toch veel te weinig tijd voorde hobby met manieren uit te oefenen , zijn ook zware stukken om per post te bestellen
ben al blij dat ik ze op tijd eten en drinken ga geven en omde x aantal weken stekken te nemen om de soorten te bewaren die ik nog niet kwijt wil
wat beeldmateriaal kun je krijgen , wat valt er nog te zien , de langgerekte planten zijn de ny-hog's , staat ook nog 2 anestecia 's in en 1 prutshaze
bloeitijd ben ik wat uit het oog verloren ,kga es moeten zoeken in mijn topic
de santa en anestecia die reeds geoogst waren waren zoals vroeger,geen klachten dus
heb de torinafzuiging 500kub eindelijk aan haken in het plafond gehangen , nu nog van die zwarte rekkers zoeken om de trillingen op te vangen en dan komen die er nog tussen , ook nog wat buis tekort om de afgezogen lucht de kamer uit te krijgen via venster
staat er allemaal wat triestig en vervallen bij maar de buds lijken mij ok en laten die nu net hetgene zijn waarvoor we het doen , lang leve onkruid vergaat nietAttached Files- BILD0138.jpg (119,1 KB, 28 views)
- BILD0127.jpg (151,0 KB, 26 views)
- BILD0137.jpg (72,1 KB, 25 views)
- BILD0125.jpg (143,8 KB, 28 views)
- BILD0131.jpg (75,4 KB, 24 views)
- BILD0135.jpg (39,5 KB, 19 views)
- BILD0126.jpg (81,2 KB, 18 views)
- BILD0130.jpg (160,8 KB, 17 views)
- BILD0136.jpg (64,8 KB, 14 views)
- BILD0132.jpg (96,1 KB, 16 views)
- BILD0133.jpg (71,8 KB, 12 views)
- BILD0128.jpg (134,4 KB, 12 views)
- BILD0134.jpg (85,7 KB, 12 views)
Ganja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heaven View PostIk zie dat je gewoon hardcore bent doorgegaan tijdens de warme dagen.
Veel mensen kappen nu waarschijnlijk even of kweken buiten.
Succes met deze nieuwe ronde en delekkere soortjes.
greenz dreGanja is my medication , ganja is my cure ;
Comment
Comment