Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekje, Greenhouse The Church

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekje, Greenhouse The Church

Hoi,
    Het gaat meer om de plant massa die ze hebben voor het inzetten bloei, dus kort met veel internodes is ook goed.
    dre

Comment

Dag 17 in de grond.

Met de plantjes gaat het goed, alleen is de LV nog altijd wat te laag, maar kmoet normaal deze week een bevochtiger aankrijgen .

Ik heb ze gisteren getopt, hopelijk heb ik het goed gedaan.

P7201005.jpgP7201014.jpg

en dan heb ik nog 3 white widows van Seedsman, die staan Dag 8 in de grond.

P7211016.jpgP7211015.jpgP7211017.jpg

Ik ga ze in totaal een maand laten groeien onder mijn spaarlamp (105 Watt), daarna zet ik ze in bloei onder 400 Watt HPS.

PS, heb plantjes juist water gegeven, daarmee lijkt de grond zo nat.

Comment

hallo allemaal,

We zijn weeral een paar dagen verder en ik krijg bij mijn grootste plantje bruin puntjes.

Ik geef ongeveer om de 2 dagen gewoon water en om de vier geef ik 75% van Terra Vega met PH afgesteld water (6.0)
        Temperatuur ligt ongeveer rond de 28(dag) en nacht 22 graden en LV ligt op 60%

P7251036.jpgP7251035.jpg

Wat zou het kunnen zijn??
        Benjamin

Comment

het is echt nog nie nodig om voeding te geven, daarom dat je blaadjes die puntjes vertonen,
          ook de verkleuring van je bladtoppen kan wijzen op overvoeding.
          Greetz
          .sigpic.
          Freedom Through Ganja (Legalize Now)
          Sow it - Grow it - Smoke it - Enjoy it

Comment

Hey iedereeen, tis weeral even geleden.

met de plantjes gaat het zeer goed, ze staan nu 5 dagen in bloei en ze zien er zo uit

P8011039.jpgP8011038.jpg

Comment

Comment

Bloeidag 14

Bloeidag 1

Gisteren 1 White Widow, in bloei gezet, de ander 2 laat ik nog even voorgroeien omdat ze wat achter stonden.

Groeidag 27

Met deze white widow gaat het ook goed, elke dag besproei ik ze met 50% rhizotonic.
                Last edited by B3NJAMIN; 13 August 2010, 14:20.

Comment

Denk dat je wat vroeg bent met die P/K 13/14. Die geeft je in week 5/6 van je bloei mee.

Comment

ow ok, ik had op het voedigschema van Canna gelezen dat je dat moet geven bij "bloemvorming over de hele plant". dan zal ik er nog even mee wachten

bedankt

Comment

Bloeidag 16

het gaat zeer goed met men plantjes , ik geef ze ong 1L om de 2 dagen, ik doe het voedigsschema als volgt
                      Flores 1.5ML >>normaal 4ML, rhizotonic 0.5ML, CannaZym 2.5ML, Boost 4ML (1L) (EC0.8) (PH5.3) (GROND6.8)

P8131071.jpgP8131072.jpgP8131074.jpgP8131078.jpg

Bloeidag 3

met de WW gaat het ook zeer goed, vandaag begonnen met beetje voeding te geven
                      Terra Vega 1.5ML >>normaal 4ML, rhizotonic 2ML, CannaZym 2.5ML (1L) (EC0.5) (PH5.2) (GROND6.8)

P8131075.jpgP8131076.jpgP8131077.jpg

Groeidag 29

met men 2 andere WW gaat het goed onder de spaarlamp (115Watt), ik ga ze nog een goei 2 weken laten groeien en dan ga ik ze in bloei zetten.
                      deze plantjes geef ik 1ML rhizotonic op 0.5L voor de rest geef ik ze gewoon water (PH5.3) (GROND6.8)

P8131079.jpgP8131081.jpgP8131082.jpgP8131080.jpg
                      Last edited by B3NJAMIN; 16 August 2010, 16:14.

Comment

Merci voor de reacties, kan ze niet meer bijhouden....

Heb juist gelezen dat je de bloeidagen pas moet tellen als je het ziet , dan heb ik de hele tijd verkeerd aan het tellen geweest, haha

We zijn weeral een paar dagen verder en heb deze morgend als het licht juist was aangegaan wat foto's genomen.

Bloeidag 7, 28/07/2010 in bloei gezet, 09/08/2010 bloei begonnen.

Met het onbekende plantje gaat het zeer goed , als ze zo maar blijft verder groeien die toppen.

P8161090.jpgP8161089.jpg

Groeidag 32, 10/08/2010 in bloei gezet

P8161092.jpgP8161091.jpg

Groeidag 32

Deze laat ik nog een week groeien en dan vliegen ze ook in het bloeihok .

P8161088.jpgP8161087.jpg
                        Last edited by B3NJAMIN; 16 August 2010, 16:47. Reden: bloeidagen verkeerd

Comment

Al mooi in bloei gegaan. begint langzaam wat te worden.

Grtz

Comment

ik ben in juni bij nen maat geweest en zag zo'n kast staan, dacht van dat moet ik ook hebben. ik kende helemaal niets van planten etc...

Ben er dan toch maar aan begonnen toen ik juist alleen ben gaan wonen en kijk nu , ben al heel blij dat het allemaal al gelukt is tot hiertoe, maar moet wel zeggen 2 boeken gelezen en heeeeel veel op JD zalige forum!!

Comment

hey iedereen,

Een maand geleden heb ik een grond ph meter gekocht, ik meette de grond en die was 6.8, dus begon ik afgezuurd water te geven van 5 a 5.5, nu een maand later meet de grond nog steeds 6.8??
                              Zou ik dan de PH moeten laten zakken tot 4.5? of wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!
                              Grts Benji

Comment

men kweekje begint aardig te gaan , alle planten hebben korte internodes en veel zijvertakkingen en groeien uitstekend!

Groeidag 36 (19/08/2010 in Bloei gezet)

de 2 linkse zijn het

P8201095.jpgP8201104.jpgP8201103.jpgP8201101.jpg

Bloeidag 1 (10/08/2010 in Bloei gezet)

Vandaag is ze in bloei geschoten, de plant is niet zo groot maar hopelijk valt de oogst nog mee

P8201097.jpgP8201096.jpg

Bloeidag 10 (28/07/2010 in Bloei gezet)

de puntjes zijn wat verbrand, beetje overvoed, nu ga ik een week alleen afgezuurd water geven.

P8201107.jpgP8201105.jpgP8201093.jpgP8201099.jpgP8201102.jpg

Grts B3NJAMIN

Comment

Bezig...
                                X