Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Geef trouwens eens een foto van al je planten? Niet om je te betuttelen, maar om even met je mee te kijken.

En als ik Q goed begrijp moet je het verduisteren bij de reveggende plant nu laten!

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Yep, stoppen met verduisteren nu.
      Dat heeft geen zin meer bij deze, ze moet eerst terug in de groei.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

20170705_230624.jpg20170705_230534.jpg20170705_230355.jpg20170705_230324.jpg20170705_085354.jpg
        De bovenste 2 zijn stekken van de onderste plant
        De middelste 2 doen het best goed

Comment

Gelukkig maar!

Stemma doet stout (2016)

Comment

Qnq en stemma

Ik ga vanaf vandaag die reveggende plant weer proberen in de groei te zetten (18/6)

Als ze het overleeft kan ze na de nieuwe groeicyclus toch gewoon weer op 12/12?

En moet ik haar nog wat snoeien en lelijke takken eruit knippen, of lekker laten gaan nu??

Comment

Laat haar lekker gaan. Ze is al bezig in groei te gaan dat is het reveggen, dat proces duurt 6 tot 8 weken (zo uit mijn hoofd) laat haar gewoon buiten staan want over 8 weken zit je al begin september en dan levert verduisteren weinig tijdwinst op.

De andere planten kun je wel verduisteren nu maar zorg dan dat je het goed doet! En zit er in die rieten manden wel drainagegaten onderin de pot, zodat een overschot aan water wegkan.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ik heb in die rieten mandjes zoizo een aantal gaatjes gemaakt en een laag van ong 4 cm kleikorrels op de bodem gegooid en heb de aarde gemengd met zon 180 gram bio supermix van plagron per mandje t was me laatste beetje dus netjes verdeeld over allebei de manden.

Comment

K hab vanmorgen wat fotos gemaakt van de plant die wel goed bloei en ze staat er volgens mij heel goed bij voor n plant die zonder lamp grootgebracht is.
                  20170707_082826.jpg
                  Maar ik durf nog steeds niet met zekerheid te zeggen wat het is...
                  Ik weet dan dat het een sativa is maar meer ook niet.
                  Ik hoop dat het n goeie soort is maar misschien dat 1 van jullie denkt te weten wat het zou kunnen zijn?
                  Ik heb het zaadje gekregen van iemand en die wist ook niet wat het was.

Comment

Mooi hoor, met verduisteren tot bloei gebracht?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Jup op zolder en dat terwijl er toch n heeeeel klein beetje licht naar binnen komt ik kan niet alles helemaal dichtkrijgen want ze staan op het kantoor van me vader maar ik denk dat de ruimte tot 95% verduisterd is voor het donker wordt en als het buiten donker wordt is het echt pikdonker daar.

Comment

Stemma en QNQ

Wat voor soort is dit? Hopelijk weten jullie het

20170707_082826.jpg
                        Als jullie meer fotos willen hoor ik het wel.
                        Thanx alvast

Comment

Ik zou het niet weten Novice, er zijn maar een paar duizend kruisingen
                          Ze lijkt wel Sativa dominant, gezien haar smallere bladvingers

Stemma doet stout (2016)

Comment

Nope, je kunt aan een plant niet zien welke soort het is.
                            Hoe kwam je maat aan dat zaadje dan, in een zakje wiet gevonden ?
                            Dan is de plant hetzelfde merk als de wiet, en dan gok ik op Amnesia, omdat dat de meest populaire soort is laatste jaren.
                            Dus, kort gezegd, noop geen idee wat het is, en als iemand zegt het te weten berust dat puur op speculatie, giswerk, gokken of zomaarwatzeggen.

Aan het blad te zien zit er in ieder geval iets van Sativa in.
                            Da's mooi als je dat zoekt, de bloeitijd zal dan wel wat langer zijn dan een Indica soortje.

Heb je ook een lamp, of ga je 'm buiten zetten ?
                            Achter het raam kan je wel kweken in de zomer, maar echt super gaat 't niet zijn.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oke dan kom ik er wel achter als ik de 1e joint ervan in de brand steek
                              Maar zoals jullie zeiden is bij die reveggende nu alles aan het opdrogen en verschrompelen.
                              Maar moet ik die dan evengoed nog kleine beetjes groeivoeding geven?
                              Of alleen water met de juiste ph waarde?

Comment

QnQ

Ik laat haar op zolder afbloeien achter het raam
                                Ik heb wel een lamp (volgens mij 400w hps bloeilamp) maar mag m niet gebruiken
                                Me pa laat me lekker me gang gaan maar een lamp er boven gaat m wel ff te ver helaas ivm de stroomkosten
                                Maar ze lijkt het prima te doen desondanks.

Comment

Bezig...
                                X