Het is wel voornamelijk in het midden als ik het goed zie ?
Crispy blad krijg je ook bij een fosfortekort. Misschien is (was) de behoefte recht onder de lamp iets hoger ?
Nou zijn 11L potten ook niet overdreven groot om een plant meer dan 10 weken in topconditie te houden.
Dan ga je je op het vlak van de ervaren kwekers begeven omdat je er bovenop moet zitten met pH, EC en watergiften.
De grond was ook al eerder gebruikt lees ik in bericht#1
Ik denk; als je volgende keer weer langbloeiers hebt, en iets grotere potten -bijv. 18L- vult met goeie grond dat het al beter gaat.
Misschien het scrogrek 10cm hoger hangen en eerder op 12/12 bij lang doorgroeiende soorten ?
Er zijn genoeg dingen die je eventueel kunt aanpassen.
Alleen groeit elk plantje verschillend, dus als je volgende keer een andere soort hebt kan het heel anders lopen
Voor de omstandigheden en het gebruikte materiaal zien ze er prima uit.
Als ik zo eens naar de foto's kijk zijn ze wel zo'n beetje aan een knipbeurt toe, inderdaad.
Waarmee check je de trichomen ? Misschien eens met iets anders proberen ?
Als eenmaal al het blad er netjes af is hou je wel een stel knappe toppen over.
Crispy blad krijg je ook bij een fosfortekort. Misschien is (was) de behoefte recht onder de lamp iets hoger ?
Nou zijn 11L potten ook niet overdreven groot om een plant meer dan 10 weken in topconditie te houden.
Dan ga je je op het vlak van de ervaren kwekers begeven omdat je er bovenop moet zitten met pH, EC en watergiften.
De grond was ook al eerder gebruikt lees ik in bericht#1
Ik denk; als je volgende keer weer langbloeiers hebt, en iets grotere potten -bijv. 18L- vult met goeie grond dat het al beter gaat.
Misschien het scrogrek 10cm hoger hangen en eerder op 12/12 bij lang doorgroeiende soorten ?
Er zijn genoeg dingen die je eventueel kunt aanpassen.
Alleen groeit elk plantje verschillend, dus als je volgende keer een andere soort hebt kan het heel anders lopen
Voor de omstandigheden en het gebruikte materiaal zien ze er prima uit.
Als ik zo eens naar de foto's kijk zijn ze wel zo'n beetje aan een knipbeurt toe, inderdaad.
Waarmee check je de trichomen ? Misschien eens met iets anders proberen ?
Als eenmaal al het blad er netjes af is hou je wel een stel knappe toppen over.
Comment