Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
maand 1 003.jpgmaand 1 004.jpgmaand 1 006.jpgmaand 1 005.jpgmaand 1 007.jpgze dikke lekker aan en drinken elke dag 2 liter.bijna geen vliegjes meer te zien.maar heb wel spint gezien op een plant.de spint was heel actief en daardoor gewoon goed te zien.vorige ronde nergens last van gehad en nu dit.update van de massa slachting volgd
Eyy Trimmert, ik mag hopen een slachting van de spint want die dames gaan nog goed aanzetten! Moeten zeker nog een week of 2 voor milky, 3/4 voor amber. Suc6 met de slachting
dat is het gekke ze staan pas een maand nuik vind de topvorming ook ontzettend hard gaan.zal wel weer geen pp zijn maar iets anders.ken meer mensen met deze stekken en overal gaan ze hard.maar ze blijven ielig,de takken en de stam dan.ik gaa voor amber
Dahm, dan heb je echte kanjers te pakken! Dat gaat nog wat worden dan! Hou die krengen goed in de gaten mate, kan je veel grammetjes gaan kosten als ze hoogtij gaan vieren
Volgende kweekje preventief behandelen met iets natuurlijks ( neemolie, aftreksel van je oude plant delen, kruiden, ... ) en je hoeft je minder zorgen te maken nu .
Goed bezig maat!
Denk dat je daar wel een leuk werkje aan hebt om allemaal te knippen.
ff vraagje, wat eigenlijk de max temperatuur dat planten bij jou maximaal aankunnen?
Greetz
de max weet ik natuurlijk niet want dan zou ik ze dood laten gaan.kweek op een zolder en s,omers kan het wel 36 graden worden in me hok.als je met groote planten en kuipen werkt,dan kunnen ze dat wel hebben.want kleine 7 liter potten staan bij 36 graden te snel droog.ook zijn me planten zo groot dat ze er beter tegen kunnen.ze hebben meer bladoppervlak om mee te verdampen.het groeien gaat helaas wel erg rot in de zomer,25 graden zou dan idiaal zijn en dat merk ik dan ook in de zomer.dus afbloeien geen probleem hier maar groeien gaat wat minder somers.
Comment