Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 keer pp 1200 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 6 keer pp 1200 watt

Varenrouwmug alias biervlieg???

Ik haat ze, mijn kamerplanten zijn om de haverklap geinfecteerd.

Grtz.

Comment

ik vind ze ook niet zo gezzelighoop dat de aaltjes ze helemaal kapot vreeten.

Comment

Ziet er goed uit Trimmert
        Lekkere toppen !

check je pm mate !

grts
        Richie
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-s-in-het-hok

Comment

greenspace 26 011.jpggreenspace 26 010.jpggreenspace 26 012.jpgze dikke lekker aangreenspace 26 013.jpg
          Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2010, 20:36.

Comment

maand 1 003.jpgmaand 1 004.jpgmaand 1 006.jpgmaand 1 005.jpgmaand 1 007.jpgze dikke lekker aan en drinken elke dag 2 liter.bijna geen vliegjes meer te zien.maar heb wel spint gezien op een plant.de spint was heel actief en daardoor gewoon goed te zien.vorige ronde nergens last van gehad en nu dit.update van de massa slachting volgd

Comment

Eyy Trimmert, ik mag hopen een slachting van de spint want die dames gaan nog goed aanzetten! Moeten zeker nog een week of 2 voor milky, 3/4 voor amber. Suc6 met de slachting

Greetz mate

Comment

dat is het gekke ze staan pas een maand nuik vind de topvorming ook ontzettend hard gaan.zal wel weer geen pp zijn maar iets anders.ken meer mensen met deze stekken en overal gaan ze hard.maar ze blijven ielig,de takken en de stam dan.ik gaa voor amber

Comment

ik heb ook 5 pp stek blijfen ook ielig

Comment

Dahm, dan heb je echte kanjers te pakken! Dat gaat nog wat worden dan! Hou die krengen goed in de gaten mate, kan je veel grammetjes gaan kosten als ze hoogtij gaan vieren

Greetzz mate

Comment

maand 1 045.jpgmaand 1 047.jpgmaand 1 054.jpgmaand 1 049.jpgmaand 1 044.jpgmaand 1 052.jpgmaand 1 055.jpgmaand 1 046.jpgheb me gelijk maar een masker aangeschaftde planten in het hok stonden keurig recht totdat ik ze er uit haalde.echt een klote werk omdat weer fatsoenlijk te krijgen.nu maar hopen dat die rotbeesjes wegblijven.

Comment

maand 1 074.jpgmaand 1 075.jpgmaand 1 077.jpgmaand 1 076.jpgmaand 1 078.jpgkut spint laat zich gelukkig niet meer zienover 4 dagen spuit ik nog een keertje en hoop er dan echt vanaf te zijn.ze staan nu net in begin week 6.gaa ze nu 10 dagen pk 13 14 geven of minder als ik geelepuntjes gaa zien.

Comment

Volgende kweekje preventief behandelen met iets natuurlijks ( neemolie, aftreksel van je oude plant delen, kruiden, ... ) en je hoeft je minder zorgen te maken nu .

Huismiddeltjes .

Grtz

Comment

maand 2 063.jpgmaand 2 060.jpgmaand 2 061.jpgmaand 2 064.jpgmaand 2 062.jpgde toppen dikken met de dag aan.geen spint meer te zien en ze zuipen nog lekker.

Comment

Goed bezig maat!
                              Denk dat je daar wel een leuk werkje aan hebt om allemaal te knippen.
                              ff vraagje, wat eigenlijk de max temperatuur dat planten bij jou maximaal aankunnen?
                              Greetz

Comment

de max weet ik natuurlijk niet want dan zou ik ze dood laten gaan.kweek op een zolder en s,omers kan het wel 36 graden worden in me hok.als je met groote planten en kuipen werkt,dan kunnen ze dat wel hebben.want kleine 7 liter potten staan bij 36 graden te snel droog.ook zijn me planten zo groot dat ze er beter tegen kunnen.ze hebben meer bladoppervlak om mee te verdampen.het groeien gaat helaas wel erg rot in de zomer,25 graden zou dan idiaal zijn en dat merk ik dan ook in de zomer.dus afbloeien geen probleem hier maar groeien gaat wat minder somers.

Comment

Bezig...
                                X